Gå til innhold

Hvor gammel når du hadde lyst på sex første gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var 14 da jeg begynte å tenke på å ha lyst på sex, men var 16 år første gangen jeg hadde sex.

Begynte du ikke å tenke på det før du var 14? Jeg er ganske så sikker på at jeg begynte å tenke ganske grafisk detaljert på slikt når jeg var omtrent 10 :-)

"........................................."

Annonse

Gjest plutselig anonym jah

Begynte du ikke å tenke på det før du var 14? Jeg er ganske så sikker på at jeg begynte å tenke ganske grafisk detaljert på slikt når jeg var omtrent 10 :-)

"........................................."

hehe, altså jo, men æ tukla ikkje med mæ sjøl før æ va rundt 14 års alderen, er i allefall det æ kan huske.. =)

ylvali1365381015

i fantasien eller helt til mål, på ordentlig?

for meg var det mange år med nødvendig modning imellom de to lystene.

tretten da jeg ble nyskjerrig. femten da jeg fikk alvorlig lyst, men nesten sytten da det lå til rette og jeg følte meg _helt_ sikker.

i fantasien eller helt til mål, på ordentlig?

for meg var det mange år med nødvendig modning imellom de to lystene.

tretten da jeg ble nyskjerrig. femten da jeg fikk alvorlig lyst, men nesten sytten da det lå til rette og jeg følte meg _helt_ sikker.

"i fantasien eller helt til mål, på ordentlig? for meg var det mange år med nødvendig modning imellom de to lystene."

den henger jeg meg på.

da blir det noe sånt som 15 og 21 i mitt tilfelle, og ca midt i mellom der skjedde det faktisk:)

Annonse

Rundt 12 år, men skjønte nok ikke så mye av det.

Men jeg husker også at jeg så på lårene til lærerne min. Hun var antagelig nyutdannet og midten av 20 årene den gangen. Hun gikk ofte i miniskjørt og strakk seg oppover tavla, hehe. Det var snadder for en som gikk i 3 klasse. Øynene holdt på å trille ut jo lenger skjørtet ble dratt oppover. Hun var svært fin husker jeg.

Jeg kunne ikke være mer enn 10 år da.

Jeg opplevde å bli kåt mange år før jeg hadde lyst til å ha sex med en annen person. Det er forskjell på det. Kan ikke huske presist første gang jeg følte meg kåt. Jeg var ganske liten i allefall. Men jeg hadde ikke lyst til å ha sex med noen, hadde ikke begrep om hva det var engang, før jeg ble mye eldre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...