Gå til innhold

jeg har fiiine eggledere:)

Anbefalte innlegg

ja, da er alt vel overstått, og legen fant ingenting feil. Begge egglederne var åpne, ingen endometriose eller noen ting, så det var jo bra!

bare å stå på og prøve videre...

og en ting til; som alle her prøvde å si til meg, det var _ingenting_ å grue seg for, selv om jeg selvfølgelig gjorde akkurat det. grua meg, altså. :) da jeg kom inn til sykepleieren og fikk smertestillende piller før operasjonen, _da_ fikk jeg noia. ble kjempekvalm og brakk meg som en helt, men klarte å unngå å spy pillene opp igjen, heldigvis. men alle var kjempekoslige, og legen tok seg tid til å roe meg litt ned og forklarte veldig greit hva som skulle skje, og at det hele ville være over på ti min. og det var det, for plutselig våkna jeg, gitt, og da var de ferdige:D

jeg er i fin form nå, fikk med meg smertestillende nok til en liten armé;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245667-jeg-har-fiiine-eggledere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott!!!

Var det kikkhullsoperasjon? Jeg steriliserte meg på den måten og var pigg etter tre timer.

Da bare måtte jeg ha meg en røuk. Uff.

Ønsker deg masse lykkr til, søta ;)

Ja, det var kikkehullsoperasjon. Jeg var også helt fin med en gang, irriterte meg over at jeg liksom skulle "sove" i en time i et helt lyst rom med ei masekjerring i senga ved siden av;)

Jeg sov litt da jeg kom hjem, dytter i meg smertestillende som jeg fikk med, og føler meg i veldig god form nå også. Har til og med vært flink jente og gått en tur og besøkt mamma:)

Tusen takk for lykkeønskningene!

Så fint da! =)

Lykke til videre med prøvingen!

Tusen takk!

Det var godt å få vite at alt ser bra ut der inne. Nå skal jeg prøve å forholde meg til det, og innse at noen ganger tar ting tid selv om alt er i orden.

Lykke til til deg også!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...