Gå til innhold

Angrepillen - blødninger

Anbefalte innlegg

Gjest Utenomblødninger

Tok angrepillen for første gang her om dagen. Hadde fremdeles mensen, men det var mot slutten, og ville være på den sikre siden.

Dette er en ukes tid siden. I dag fikk jeg blødninger. Er dette vanlig?? Vil det si det samme som at jeg ble gravid, men at pillen forhindret svangerskap??

Noen som kan gi meg ett fornuftig svar. Har ikke hatt blødninger utenom perioden før, unntatt når jeg gikk på hormonspiral de første månendene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245669-angrepillen-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uregelmessig

Nei, blødningen er ikke et sikkert tegn på at du var blitt befruktet.

Mange opplever uregelmessige blødninger ved bruk av angrepillen. Syklusen de neste månedene kan bli uregelmessige, så ha med bind/tamponger, og bruk helt sikker prevensjon (du kan ikke helt sikkert vite når du skal ha eggløsning og mens i disse uregelmessige månedene).

Gjest Utenomblødninger

Det er ikke unormalt at man får litt blødninger og uregelmessigheter når man har tatt angrepillen. Så dette tror jeg du kan ta helt med ro. Kanskje du får litt lenger blødning eller noe uregelmessig, men det går over.

Takk for svar:) Det var betryggende at det var normalt.

Gjest Utenomblødninger

Nei, blødningen er ikke et sikkert tegn på at du var blitt befruktet.

Mange opplever uregelmessige blødninger ved bruk av angrepillen. Syklusen de neste månedene kan bli uregelmessige, så ha med bind/tamponger, og bruk helt sikker prevensjon (du kan ikke helt sikkert vite når du skal ha eggløsning og mens i disse uregelmessige månedene).

Takk for tips! Får vel sette inn en spiral igjen. Ikke noe særlig å være usikker fra måned til måned:(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...