Gå til innhold

Skoa mine STINKER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skoa, type fotballsko, stinker! Hvordan vasker jeg de for å få bort stanken? En dupp i grønnsåpevann ei stund eller?

Skrevet

Vaskemaskina på 30 eller kanskje 40 grader.

Og deretter skodeodorant med jevne mellomrom.

Skrevet

Ei bøtte med varmt vann og Biotex. Jeg ville ikke ha skoene mine i vaskemaskinen, og gjør det sånn.

De kan godt ligge der i mange timer, så skyller du godt av og stapper dem fulle av avispapir til de er litt tørrere, tar ut det våte avispapiret og lar skoene tørke helt.

Biotex er jo lagd for å ta svette, blod, urin og svette. (Ikke det at jeg tror du har pissa i skoene!)

:)

Skrevet

Jeg pleier å putte joggeskoene mine i vaskemaskinen. Funker bra.

Skrevet

Jeg vasker joggesko i vaskemaskinen. men fotballsko vasker jeg for hånd. tapper vann i vask/bøtte og lar de ligge der litt, skurer så med en neglebørste inni(hvis jeg kommer til) og uten på.

Skrevet

Når de har blitt rent; bruk skodeodorant etter bruk! :-)

Vel, det er jo fotballsko, så det er jo ikke så voldsomt nøye om de lukter litt. Lukter jo vanligvis ikke når man trener og når de har tørket. Men nå STINKER de! Klarer ikke ha de inne! På tide med nye..

Skrevet

Ei bøtte med varmt vann og Biotex. Jeg ville ikke ha skoene mine i vaskemaskinen, og gjør det sånn.

De kan godt ligge der i mange timer, så skyller du godt av og stapper dem fulle av avispapir til de er litt tørrere, tar ut det våte avispapiret og lar skoene tørke helt.

Biotex er jo lagd for å ta svette, blod, urin og svette. (Ikke det at jeg tror du har pissa i skoene!)

:)

Hehe. Så ikke heller for meg vaskemaskin....

Biotex imorgen!

Skrevet

Vel, det er jo fotballsko, så det er jo ikke så voldsomt nøye om de lukter litt. Lukter jo vanligvis ikke når man trener og når de har tørket. Men nå STINKER de! Klarer ikke ha de inne! På tide med nye..

Men deodoranten kan kanskje hjelpe med å forhindre samme stinkbombe en annen gang. :-)

Skrevet

Men deodoranten kan kanskje hjelpe med å forhindre samme stinkbombe en annen gang. :-)

Putt skoa i frysern et døgn så dør bakteriene. Eller få noe som heter Peusec hos fotpleie.

Gjest girl with no name
Skrevet

Kjøp ei pakke med billigsåler og kast dem etter noen treninger, så slipper du å komme til det punktet at du må ha skoa utendørs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...