Gå til innhold

Terri Irwins tale.

Gjest Vil svært gjerne følge med

Anbefalte innlegg

Gjest Vil svært gjerne følge med
Skrevet

Jeg ønsker svært å lese om, se bilder fra, se film fra Terris tale til folket som var nå nylig.

Finner ikke noe om det på VG, Dagbladet, en australsk avis eller en amerikans.

Er det noen som kan linke til noe?

Tusen takk.

Skrevet

Hun holdt vel ikke noen tale, tror jeg - om jeg skjønte det rett så følte hun seg ikke i stand til å si noe, det ble i stedet til at faren til Irwing sa noen ord om hvordan de har tenkt å avholde en kommende minnestund. (I dyreparken Irwing grunnla, de besøkende må donere til en veldedig sak for å få adgang - alle i nærmeste familie, datteren også, skal si noen ord under denne minnestunden.)

Skrevet

Hun holdt vel ikke noen tale, tror jeg - om jeg skjønte det rett så følte hun seg ikke i stand til å si noe, det ble i stedet til at faren til Irwing sa noen ord om hvordan de har tenkt å avholde en kommende minnestund. (I dyreparken Irwing grunnla, de besøkende må donere til en veldedig sak for å få adgang - alle i nærmeste familie, datteren også, skal si noen ord under denne minnestunden.)

Du insisterer på å kalle ham IrwinG, du? :-) JOHN Irwing. STEVE IrwiN.

Faren heter jo også Irwin, da - og det var moren og faren som startet parken.

"......................................."

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Du insisterer på å kalle ham IrwinG, du? :-) JOHN Irwing. STEVE IrwiN.

Faren heter jo også Irwin, da - og det var moren og faren som startet parken.

"......................................."

Det er bra at noen kan undervise oss som sov i timene!

:)

Skrevet

Det er bra at noen kan undervise oss som sov i timene!

Det var ikke undervisning, bare en (humoristisk ment) kommentar til stadig feilskriving av et navn. Og så kunne det høres ut som om det var Steve Irwin som grunnla parken :-)

"........................................."

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det var ikke undervisning, bare en (humoristisk ment) kommentar til stadig feilskriving av et navn. Og så kunne det høres ut som om det var Steve Irwin som grunnla parken :-)

"........................................."

Jo da. Smilte godt av den der. Du har mye god humor, du!

Det er du og keinstein som står for den beste humoren her inne, synes jeg.

Skrevet

Keinstein? Den dusten?

:-)

"......................................"

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Keinstein? Den dusten?

:-)

"......................................"

Hi, hi!

Tenkte at du ikke ville like at jeg nevnte han i sammenheng med deg..

;)

Dere gjør det trivelig å være her!

Skrevet

Hi, hi!

Tenkte at du ikke ville like at jeg nevnte han i sammenheng med deg..

;)

Dere gjør det trivelig å være her!

Nå har ikke jeg noe spesiellt forhold til keinstein, da - annet enn at han er en av de som skriver om sak i stedet for å slenge rundt seg med nazi-karakteristikker. :-)

"........................................"

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Nå har ikke jeg noe spesiellt forhold til keinstein, da - annet enn at han er en av de som skriver om sak i stedet for å slenge rundt seg med nazi-karakteristikker. :-)

"........................................"

Han er en veldig real fyr i hvertfall, akkurat som du også er.

Gjest Huttetitu
Skrevet

Kremt, Keinstin har den tørreste humor som er å oppdrive, og Prozak befinner seg helt på den andre siden av skalaen. Hvordan kan du sammenligne de to?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Kremt, Keinstin har den tørreste humor som er å oppdrive, og Prozak befinner seg helt på den andre siden av skalaen. Hvordan kan du sammenligne de to?

_Sammenligner_ IKKE. Men liker begge to for det de er, og elsker begge typer humor - om så forskjellige de er.

Gjest huttetitu
Skrevet

_Sammenligner_ IKKE. Men liker begge to for det de er, og elsker begge typer humor - om så forskjellige de er.

Vel vel, jeg tror imidlertid jeg ville følt meg litt spaltet om jeg likte begges form for humor, når de er så til de grader forskjellige.

Men for all del! Nå skal jeg køye.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Vel vel, jeg tror imidlertid jeg ville følt meg litt spaltet om jeg likte begges form for humor, når de er så til de grader forskjellige.

Men for all del! Nå skal jeg køye.

God natt!

Ser ikke noe galt i forskjellighet jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...