Gjest Vil svært gjerne følge med Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jeg ønsker svært å lese om, se bilder fra, se film fra Terris tale til folket som var nå nylig. Finner ikke noe om det på VG, Dagbladet, en australsk avis eller en amerikans. Er det noen som kan linke til noe? Tusen takk. 0 Siter
birdie Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hun holdt vel ikke noen tale, tror jeg - om jeg skjønte det rett så følte hun seg ikke i stand til å si noe, det ble i stedet til at faren til Irwing sa noen ord om hvordan de har tenkt å avholde en kommende minnestund. (I dyreparken Irwing grunnla, de besøkende må donere til en veldedig sak for å få adgang - alle i nærmeste familie, datteren også, skal si noen ord under denne minnestunden.) 0 Siter
Prozak Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hun holdt vel ikke noen tale, tror jeg - om jeg skjønte det rett så følte hun seg ikke i stand til å si noe, det ble i stedet til at faren til Irwing sa noen ord om hvordan de har tenkt å avholde en kommende minnestund. (I dyreparken Irwing grunnla, de besøkende må donere til en veldedig sak for å få adgang - alle i nærmeste familie, datteren også, skal si noen ord under denne minnestunden.) Du insisterer på å kalle ham IrwinG, du? :-) JOHN Irwing. STEVE IrwiN. Faren heter jo også Irwin, da - og det var moren og faren som startet parken. "......................................." 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du insisterer på å kalle ham IrwinG, du? :-) JOHN Irwing. STEVE IrwiN. Faren heter jo også Irwin, da - og det var moren og faren som startet parken. "......................................." Det er bra at noen kan undervise oss som sov i timene! 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er bra at noen kan undervise oss som sov i timene! Det var ikke undervisning, bare en (humoristisk ment) kommentar til stadig feilskriving av et navn. Og så kunne det høres ut som om det var Steve Irwin som grunnla parken :-) "........................................." 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det var ikke undervisning, bare en (humoristisk ment) kommentar til stadig feilskriving av et navn. Og så kunne det høres ut som om det var Steve Irwin som grunnla parken :-) "........................................." Jo da. Smilte godt av den der. Du har mye god humor, du! Det er du og keinstein som står for den beste humoren her inne, synes jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jo da. Smilte godt av den der. Du har mye god humor, du! Det er du og keinstein som står for den beste humoren her inne, synes jeg. Keinstein? Den dusten? :-) "......................................" 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Keinstein? Den dusten? :-) "......................................" Hi, hi! Tenkte at du ikke ville like at jeg nevnte han i sammenheng med deg.. Dere gjør det trivelig å være her! 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hi, hi! Tenkte at du ikke ville like at jeg nevnte han i sammenheng med deg.. Dere gjør det trivelig å være her! Nå har ikke jeg noe spesiellt forhold til keinstein, da - annet enn at han er en av de som skriver om sak i stedet for å slenge rundt seg med nazi-karakteristikker. :-) "........................................" 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nå har ikke jeg noe spesiellt forhold til keinstein, da - annet enn at han er en av de som skriver om sak i stedet for å slenge rundt seg med nazi-karakteristikker. :-) "........................................" Han er en veldig real fyr i hvertfall, akkurat som du også er. 0 Siter
Gjest Huttetitu Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jo da. Smilte godt av den der. Du har mye god humor, du! Det er du og keinstein som står for den beste humoren her inne, synes jeg. Kremt, Keinstin har den tørreste humor som er å oppdrive, og Prozak befinner seg helt på den andre siden av skalaen. Hvordan kan du sammenligne de to? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Kremt, Keinstin har den tørreste humor som er å oppdrive, og Prozak befinner seg helt på den andre siden av skalaen. Hvordan kan du sammenligne de to? _Sammenligner_ IKKE. Men liker begge to for det de er, og elsker begge typer humor - om så forskjellige de er. 0 Siter
Gjest huttetitu Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 _Sammenligner_ IKKE. Men liker begge to for det de er, og elsker begge typer humor - om så forskjellige de er. Vel vel, jeg tror imidlertid jeg ville følt meg litt spaltet om jeg likte begges form for humor, når de er så til de grader forskjellige. Men for all del! Nå skal jeg køye. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Vel vel, jeg tror imidlertid jeg ville følt meg litt spaltet om jeg likte begges form for humor, når de er så til de grader forskjellige. Men for all del! Nå skal jeg køye. God natt! Ser ikke noe galt i forskjellighet jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.