Orio Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hvor lenge er det "sosialt akseptabelt" å utsette sexdebuten? Blant "vanlige" mennesker, altså, ikke blant de som av forksjellige grunner velger å vente til de er gift. 76 er vel litt sent å debutere? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Næ, da kan du ha følgende inskripsjon på gravsteinen; *returneres uåpnet* :-P 0 Siter
Gjest Det er opp til den enkelte Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 hos meg får man full aksept, samme når i livet det skjer. Hvorfor skal man gjøre noe fordi alle forventer at man gjør det innen en viss alder. Man bør vente til det passer for en selv, og ikke for at det skal passe for andre. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hadde en kjæreste engang, og vi snakket om når vi hadde 'startet'. Han var litt skamfull for å innrømme '21'. Jeg syntes det var greit jeg. Bedre enn de som har vært rundbrennere som 17-åringer! 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hadde en kjæreste engang, og vi snakket om når vi hadde 'startet'. Han var litt skamfull for å innrømme '21'. Jeg syntes det var greit jeg. Bedre enn de som har vært rundbrennere som 17-åringer! enig.. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er OK å vente til man er klar. Jeg ser ingen grunn til at man MÅ debutere som 17-åring bare fordi man ikke skal debutere for sent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.