Gå til innhold

Har dere fasttelefon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det, men ringer svært sjelden, til tross for at vi har gratis tellerskritt.

Og mobiler har vi begge to: ringer kun hverandre og sender meldinger. Så vi er relativt billige i drift i så måte.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

4

• Excelsion

3

• Osiris

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvor mye betaler dere i året for fasttelefonen da?

Har ikke fasttelefon.

Skrevet

Nei, har ikke det. Har hver sin mobil, og klarer oss i massevis.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ja, vi har fasttelefon. Også har vi en jente på 16 som sitter i den HELE tiden. Vi har mobil også, både 16-åringen, min samboer og meg.

Skrevet

Nei, det ga vi opp for 5 år siden. Ble dyrere enn bare mobil. Men det skal sies at samboer har firma-mobil, og skal vi ringe så bruker vi den. Mobilen min brukes stort sett til å sende meldinger med, og det koster meg ikke mange 100-lappene i mnd.

Skrevet

Har ikke fasttelefon.

Har fasttelefon og alle ungen og jeg har mobil.

Trenger fasttelefon får å ringe min gamle mor, hun kan gjerne snakke i to timer....

Skrevet

Ja. Men bruker den ikke særlig ofte. Mest til slektninger, jobb osv.

Vi ringer gratis og melder gratis til hverandre på mobilen, så naturligvis bruker vi mobilen mest.

Skrevet

Nei, har ikke fasttelefon. Bruker mobil med forhåndsbetalt abbonnement, og bruker Skype Out eller Skype når jeg skal ringe noen når jeg er hjemme.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jepp. Både òg. Jatakk, både "melk og honning" sitert ole brumm..

Skrevet

Jada, det har jeg. Og det er bra for ellers hadde jeg hatt skyhøye regninger og så kan dattera mi ringe gratis til meg fra mobilen sin. Så nå ringer hun hver dag hun ikke er innom.

Skrevet

Har ikke fasttelefon.

Jeg betalte 159 kr i mnd i fastavgift.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jada, det har jeg. Og det er bra for ellers hadde jeg hatt skyhøye regninger og så kan dattera mi ringe gratis til meg fra mobilen sin. Så nå ringer hun hver dag hun ikke er innom.

Hvordan kan hun ringe gratis? ..ha en god aften, dorthe :)

Skrevet

Jeg betalte 159 kr i mnd i fastavgift.

Oj, nesten 2000 kr i året bare for å ha en telefon er temmelig uaktuelt for min del, for å si det sånn.

Fortsetter med 5-kroners abonnementet mitt på mobilen jeg tenker jeg. :)

Skrevet

Ja, vi har det. Den brukes mye mindre enn før, selvsagt - men er liksom "kjekk å ha".

Skrevet

Nei, samboer'n og jeg har hver vår mobil, og det holder i massevis. Jeg er ikke av typen som ringer/tekster masse, så jeg har en mobilregning på en drøy hundrelapp i måneden, sånn cirka. Det kan jeg leve med:P

Gjest Lysglimte
Skrevet

Nei, har bare mobil. Kutta ut fasttelefon, den var dyr og vi brukte den aldri.

Nå er vi kvitt alle telefonselgerne forlengst, juhuu!

Skrevet

Oj, nesten 2000 kr i året bare for å ha en telefon er temmelig uaktuelt for min del, for å si det sånn.

Fortsetter med 5-kroners abonnementet mitt på mobilen jeg tenker jeg. :)

Ja, det er mye, når man har telefonregning på 250 kr, dvs at jeg ringte for 90 kr resten var abonnement + at det koster 1000 kr å få åpnet abonnementet.

Skrevet

Ja, det er mye, når man har telefonregning på 250 kr, dvs at jeg ringte for 90 kr resten var abonnement + at det koster 1000 kr å få åpnet abonnementet.

Den lille lysten jeg hadde på fasttelefon forsvant fullt og helt nå.

Gjest trultemor26
Skrevet

Har ikke fast-telefon, men skulle en sjelden gang ønske vi hadde det. Spesielt når jeg er på jobb på kvelden, sambo glemmer mobilen i bilen og vi har en sjuk unge eller liknende.

Heldigvis er han nerd, og har nerdevenner, og de sitter så og si kontinuertlig på en slik en mirc-vennechattekanal. Så en dag da jeg var superbekymra for om han hadde klart å hente snuppa i barnehagen (for første gang) og gitt henne mat og stelt henne og lagt henne helt alene for første gang (jeg var på kveldvakt for første gang etter jeg begynte å jobbe igjen) og jeg ikke fikk tak i han så ringte jeg en kompis av han og hadde kommunikasjon via kompisen som skrev med sambo over internett. Hustelefon hadde vært hakket lettere da.

Men jeg er glad jeg slipper å bli vekt av telefonselgere da.

Skrevet

Hvordan kan hun ringe gratis? ..ha en god aften, dorthe :)

Hun har et abonnement fra Telenor Mobil hvor man ringer gratis til alle telenortelefoner etter klokka 18 og i helgene. Koster 299 tror jeg. Tenkte jeg skulle skifte til det på mobilen jeg også men mobilen min er bundet og er det i et halvt år til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...