clementina Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hei! Nå har vi forsøkt i nøyaktig et år å bli gravid, men lykkes ikke. Jeg vet at jeg kan bli gravid (abort for 3 år siden), men for et halvt år siden fikk kjæresten min (32 år)påvist nedsatt sædkvalitet (hale-og hodefeil pluss at mengden ikke var så mye å skryte av..)Jeg er 30 år og jeg kjenner at det begynner å bli på tide at det skjer noe på denne fronten. Hvor store sjanser har vi til å få prøverørsbehandling offentlig? Er det lang ventetid? (Vi bor i Oslo) Vi har bodd sammen i 1 1/2 år, men det er dessverre ikke registrert hos folkeregisteret. Har dette noe å si? Vi gifter oss gjerne hvis det kan øke sjansene våre. Syklusen min var ganske jevn i starten, men etterhvert kom mensen mer og mer på overtid, sist var den en uke forsinket.Har tatt grviditetstester omtrent hver måned, men alltid negativ. Jeg har kjøpt eggløsningstester på apoteket og vet vi har hatt samleie de riktige dagene. Vi er friske og sunne begge to, ikke overvektige. Takker for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/245691-graviditetpr%C3%B8ver%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.