Gjest StivTruse Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Må bare si at det er mye god humor ute å går her! Jeg ler meg skakk når jeg sitter å leser det dere skriver:) Artig med sex, jah!! kanskje jeg skal prøve å smiske meg inn i sex-gjengen?? Hihi:) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Du får sikkert bli med, om du vil 0 Siter
Gjest MykeTruser Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hahaha Litt av et navn du har he he he 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Smiske seg inn i hva slags sex-gjeng? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hahaha Litt av et navn du har he he he Han har kanskje glemt å bruke skyllemiddel, om de ikke er stive av andre årsaker? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Er det noen sex-gjeng her? F... det har jeg gått glipp av. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Smiske seg inn i hva slags sex-gjeng? Det er en liten gjeng med nøye utvalgte dol-damer, som kommer hjem til meg kl.19 annenhver torsdag for å ha sex. "........................................" 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er en liten gjeng med nøye utvalgte dol-damer, som kommer hjem til meg kl.19 annenhver torsdag for å ha sex. "........................................" Åh, glemte å si ifra: Jeg kan dessverre ikke i morgen. Ses om 14 dager i stedet. ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Åh, glemte å si ifra: Jeg kan dessverre ikke i morgen. Ses om 14 dager i stedet. ;o) Det er greit det, for det er neste torsdag og ikke i morgen. Nå må du lære deg kalenderen, synes jeg. Det er litt pinlig når du plutselig står utenfor døren, kun iført regnfrakk uten noe under, mens jeg har svigermor på kaffebesøk. ".........................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er en liten gjeng med nøye utvalgte dol-damer, som kommer hjem til meg kl.19 annenhver torsdag for å ha sex. "........................................" Det var faktisk _nøyaktig_ situasjonen for meg og min eks-elsker en gang i tiden! Vi hadde begge barn og selvfølgelig motsatte samværsuker så det eneste tidspunktet vi kunne treffes på var annenhver torsdag etter kl. 19... *Hehe* 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er en liten gjeng med nøye utvalgte dol-damer, som kommer hjem til meg kl.19 annenhver torsdag for å ha sex. "........................................" Nei så dæven! 0 Siter
Gjest StivTruse Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Er det noen sex-gjeng her? F... det har jeg gått glipp av. Se der, jah! Nå er dere i gang igjen! Jeg er forresten jente og trusa er ikke så stiv som jeg skal ha det til- begynt å bytte hver dag nå! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er greit det, for det er neste torsdag og ikke i morgen. Nå må du lære deg kalenderen, synes jeg. Det er litt pinlig når du plutselig står utenfor døren, kun iført regnfrakk uten noe under, mens jeg har svigermor på kaffebesøk. ".........................................." Du glemte å opplyse om adressen. Eller har du nok med de du allerede har? Jeg vil også! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er en liten gjeng med nøye utvalgte dol-damer, som kommer hjem til meg kl.19 annenhver torsdag for å ha sex. "........................................" For å ha sex? Da har jeg misforstått totalt. Jeg trodde du bare drev med praktisk rådgiving dr. Prozak? Det var det du kalte det sist jeg var hos deg. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 For å ha sex? Da har jeg misforstått totalt. Jeg trodde du bare drev med praktisk rådgiving dr. Prozak? Det var det du kalte det sist jeg var hos deg. Ja. Det jeg tar _betalt_ for kaller jeg "praktisk rådgivning". Det andre er gratis. ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du glemte å opplyse om adressen. Eller har du nok med de du allerede har? Jeg vil også! Adressen finner du på en lapp i et høl i den gamle eika ved siden av der du vet bortenfor og innimellom. "............................................" 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Adressen finner du på en lapp i et høl i den gamle eika ved siden av der du vet bortenfor og innimellom. "............................................" Å, _der_ ja! Da kommer jeg! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Ja. Det jeg tar _betalt_ for kaller jeg "praktisk rådgivning". Det andre er gratis. ".........................................." Sånn å forstå. Men du var verdt hver krone, kjære! 0 Siter
Prozak Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Sånn å forstå. Men du var verdt hver krone, kjære! Ja, noe annet hadde jo vært forjævlig :-) "........................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.