Chance1365380587 Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Må man fortolle varer der nå? De har jo pleid å sette verdien til 200 kr, for at vi skal slippe toll. Men hørte det var skjedd noe der? En annen ting er at når jeg skal betale, må man fylle ut kortnr og sånn, og når kortet går ut, men hva er "start nr"?? Jeg fikk ikke godkjent, og måtte bare avslutte!! Har jo betalt med kort på nettet 100 ganger før... Har så lyst til å handle der da!! Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
soleil Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Jepp, Tollvesenet har ferska dem.. Rart det ikke har skjedd før når så mange har skrevet åpent om det på nettet at de skriver ned verdien på varene. Er det ikke en link der som forteller hva som er hva av de numrene? 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Jepp, Tollvesenet har ferska dem.. Rart det ikke har skjedd før når så mange har skrevet åpent om det på nettet at de skriver ned verdien på varene. Er det ikke en link der som forteller hva som er hva av de numrene? Søren og! Da er det vel ikke så lønnsomt lenger... Også er det mye styr å måtte reise ned på Alnabru midt i arbeidstida for å fortolle. Ang de nummerne så stod det ingenting. Men jeg kom på at jeg kanskje ikke har nok penger på den kontoen. Kan det være det? 0 Siter
Gjest har andre lure måter.:0)) Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Problemet er at de kan "sjønns-sette" en verdi på pakken hvis de åpner den. Men de åpner ikke alle pakkene da. 0 Siter
Chance1365380587 Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Problemet er at de kan "sjønns-sette" en verdi på pakken hvis de åpner den. Men de åpner ikke alle pakkene da. Hvilke andre "lure" måter da? He he, ikke sikkert du vil fortelle det her men...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.