Gå til innhold

telefonselgere

Gjest reis til h.....

Anbefalte innlegg

Gjest reis til h.....
Skrevet

I dag ringte et sånn tlf selger nummer til meg syv ganger, de seks første gangene la de på når jeg tok tlf og den syvende gangen skulle hun dama begynne på ei sånn lang lekse. Avbrøyt henne med å si at det faktisk var syvende gang hun ringte meg denne kvelden og at hun kunne få den feite ræva si opp av stolen og komme seg ut å skaffe seg en ordentlig jobb og ikke terrorisere meg på tlf, har annet å gjøre enn å bli plaget på denne måten. Hadde hun ringt en gang så hadde det vært en annen sak.

Skal si det var godt å gitt henne inn.

Forøvrig ikke første gang dette skjer. Virker som de tlf selgerne ringer mange nummer samtidig og legger på til de som ikke svarer først.

Flere som blir plaget? Og til dere som jobber i bransjen, tenk over om dere selv hadde blitt plaget slik.

Skrevet

det er faktisk en jobb det også, uansett hvor plagsomt det er...

Gjest reis tilh....
Skrevet

for meg er det usselt å plage folk på den måten. Hadde hun som sagt ringt en gang, men å forstyrre meg syv ganger i løpet av ca en time, dæven det e en ussel jobb, nei, dem kan reise til h.....

Skrevet

Som lykkelig eier av et lite firma, er jeg velsignet med at telenor ringer på mitt telenorabonement (hvor jeg og har mobil og bredbånd av dyreste type) og lurer på om jeg ikke skal ha et telenorabonement.

Gang på gang på gang på gang, minst 4 ganger i uka. Jævla molbofolk.

Skrevet

for meg er det usselt å plage folk på den måten. Hadde hun som sagt ringt en gang, men å forstyrre meg syv ganger i løpet av ca en time, dæven det e en ussel jobb, nei, dem kan reise til h.....

ja det er sant. men det er fortsatt jobben dems :P

Skrevet

Dopsalg og tyveri er en slags form for jobb det og.

Skrevet

Dopsalg og tyveri er en slags form for jobb det og.

ja for det er jo lovlig...

Skrevet

Nei.

Men det burde være minst like ulovlig å ringe til noen som eksplisit, i alle mulige registre, har reservert seg mot telefonsalg.

Jævla mongoer. I dag fikk jeg forøvrig et oppdateringsskjema for "'european city guide', vennligst send inn om vår info er korrekt.." small notice: by sending in you order one copy of the cd to 970 Euros.

Skrevet

Dette ble jeg kvitt tvert når jeg sa opp fasttelefonen og reserverte mobil fra alle telefonkataloger osv. Samtidig ble jeg kvitt to inkassoselskaper som plaget meg med ubegrunnede regninger i to år.

Nå er det aldri noen telefonterror mer, livet er hærlig! :)

Skrevet

Uansett, telefonsalg er lavmål og burde vært ulovlig. Det diskuteres en lovendring heldigvis.

Jeg har null respekt for telefonselgere og støvsugerselgere, møkkafolk som prøver å lure gamlinger og andre lettlurte!

De kunne heller gått på sosialen istedet for å plage uskyldige mennesker. ;p

Skrevet

ja det er sant. men det er fortsatt jobben dems :P

En jævla ussel jobb er de plager og lurer folk ja. Det må være den ynkeligste og mest bedritne jobb man kan ha.

Skrevet

Tror det er en form for dataprogram som gjør at det ringer så mange ganger.

Det er en drittjobb og en del selgere er ufine, men mange er hyggelige og profesjonelle.

For en del personer så er slike jobber det eneste tilgjengelige. For fysisk funksjonshemmede for eksempel så er det et tøffere arbeidsmarked enn for helt funksjonsfriske. Skjønner ikke helt argumentasjonen om at de bør skaffe seg en annen jobb - folk flest tar bare slike jobber om de må.Tviler på noen tar en slik jobb av pur sadisme. Det må i såfall være en form for ekstrem selvplaging.

Skrevet

En jævla ussel jobb er de plager og lurer folk ja. Det må være den ynkeligste og mest bedritne jobb man kan ha.

ja sa bare at det var en jobb jeg...

Skrevet

Jeg ble plaget av krybbedødforeningen da jeg ble gravid og akkurat da jeg hadde fått barn. Jeg har meldt fra til datatilsynet, og sitter å funderer over om jeg skal anmelde dem eller ikke, på grunn av slemmt språkbruk. De brukte skremselspropaganda på meg da jeg ga beskjed at jeg var i 9-ende mnd av svangerskapet...

Jeg har ikke sovet skikelig en eneste natt på 6 mnd, og jeg står opp om natten for å sjekke at sønnen min puster.......

Landsforeningen til støtte for krybbedød kan dra til helvete, og ringer de meg en gang til, samler jeg sammen masse folk og går til sak!

Gjest reis til h....
Skrevet

Jeg ble plaget av krybbedødforeningen da jeg ble gravid og akkurat da jeg hadde fått barn. Jeg har meldt fra til datatilsynet, og sitter å funderer over om jeg skal anmelde dem eller ikke, på grunn av slemmt språkbruk. De brukte skremselspropaganda på meg da jeg ga beskjed at jeg var i 9-ende mnd av svangerskapet...

Jeg har ikke sovet skikelig en eneste natt på 6 mnd, og jeg står opp om natten for å sjekke at sønnen min puster.......

Landsforeningen til støtte for krybbedød kan dra til helvete, og ringer de meg en gang til, samler jeg sammen masse folk og går til sak!

ja, krybbedød foreninga er noe dritt. Da jeg som ung ble mor fikk jeg tlf fra de på min fars tlf, jeg bodde hjemme da. Hadde aldri før hatt tlf selgere som spurte konkret etter meg, men det gjor de, kun dager etter at jeg ble mor.

Snakk om å være frekk, de må jo sjekke babyannonser i avisa eller noe. Tlf sto jo ikke registrert i mitt navn, men skal si jeg ga dem inn.

Hadde da i forkant sett på nyhetene at mesteparten av pengene gikk til å administrere og jeg brukte libero bleier å sa at en del av hver pakke gikk til forskning på krybbedød

Skrevet

aldri kjent faren min og moren min døde da jeg var 18 år, så jeg satt alene med hus og fasttlf, og ble tydeligvis registrert et sted. Jeg ble stadig vekk oppringt av telefonselgere som ville snakke med foreldrene mine.

Eller snakke med de voksne som bodde der. (jeg har ganske lys stemme og hørtes yngre ut enn jeg var)

Til slutt hylskrek jeg bare at MOREN MIN ER DØD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og la på.

Sa opp fasttlf og har bare mobil, så er kvitt telefonselgere. Bare telenor som prøvde seg en gang, men tilfeldigvis var jeg hver gang hun ringte på vei til trening. Så hun skulle ringe på siden. Men neste gang hun ringte var jeg også på vei til trening. Og neste gang.

Siden har jeg ikke hørt mer

Skrevet

Som lykkelig eier av et lite firma, er jeg velsignet med at telenor ringer på mitt telenorabonement (hvor jeg og har mobil og bredbånd av dyreste type) og lurer på om jeg ikke skal ha et telenorabonement.

Gang på gang på gang på gang, minst 4 ganger i uka. Jævla molbofolk.

Fatter ikke at du gidder? De er jo dyrere og har dårligere tilbud enn feks. tele2??

Si klart fra neste gang de ringer; RINGER DERE EN GANG TIL, SÅ AVSLUTTER JEG ALLE ABBONEMENT!

"Nei" er da vel for pokker et NEI?

Skrevet

Fatter ikke at du gidder? De er jo dyrere og har dårligere tilbud enn feks. tele2??

Si klart fra neste gang de ringer; RINGER DERE EN GANG TIL, SÅ AVSLUTTER JEG ALLE ABBONEMENT!

"Nei" er da vel for pokker et NEI?

Gammel vane vond å venne :) Desuten har jeg en meget gunstig ordning.

Men skal love deg at en selger driter i om jeg sier opp eller ikke, det går ikke ut over provisjonen hans.

Skrevet

Tar ikke telefonen når det ikke er et kjent nummer.

Ikke jeg heller. Iallefall ikke når det er skjult nummer.. Når jeg tenker meg om så er det mange nå som har nummere som ser vanlige ut. Som om det er privatpersoner som ringer deg. Sleipinger!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...