Gå til innhold

Når man ikke orker .....

Anbefalte innlegg

Når man ikke orker å være ektefeller, når livet bare går sin gang, når man ikke orker å skille seg fordi man ikke har krefter. Når man ikke lenger vet om man elsker, for man elsker sine barn så høyt. DA er det viktig å elske hverandre, for da trenger man det mest! -Slitsomt å være foreldre. Men hva skal jeg gjøre for å få henne til å stoppe opp og tenke??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245711-n%C3%A5r-man-ikke-orker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta dere en velfortjent ferie, bare dere to, og få tid til å nyte livet sammen.Det kan hjelpe.

:)

Vanskelig dessverre. Har barn med ekstra behov (sykdom), men vi har prøvd å få til å gå på kino. Kunne vi bare fått litt mer hjelp av familie, så kunne det kanskje gått med en ferie. Men, det skal ikke være lett. Ble forresten veldig inspirert av noe fra "Musikeren" tror jeg det var. Det er mye sant i det med å være "Macho". Behøver selvsagt ikke bli en machomann, men gjøre noen små endringer, kanskje overraske jenta si, være litt kreativ, ta ansvar og være sjefen litt, så hun føler at hun ikke må bestemme alt. Det tror jeg vil være positivt i et forhold hvis man er en "myk" mann. Noen dager behøver vi ikke være myke og normale. Bare vær impulsiv. Skal ikke mye til:-)

Gjest Elisabeth.M

Vanskelig dessverre. Har barn med ekstra behov (sykdom), men vi har prøvd å få til å gå på kino. Kunne vi bare fått litt mer hjelp av familie, så kunne det kanskje gått med en ferie. Men, det skal ikke være lett. Ble forresten veldig inspirert av noe fra "Musikeren" tror jeg det var. Det er mye sant i det med å være "Macho". Behøver selvsagt ikke bli en machomann, men gjøre noen små endringer, kanskje overraske jenta si, være litt kreativ, ta ansvar og være sjefen litt, så hun føler at hun ikke må bestemme alt. Det tror jeg vil være positivt i et forhold hvis man er en "myk" mann. Noen dager behøver vi ikke være myke og normale. Bare vær impulsiv. Skal ikke mye til:-)

ta dere inn på ett hotell. bare for ett døgn, bare dere to. det er et fint avbrekk, å dere trenger kun barnevakt ett døgn.. =)

Gjest EnLitenKattepus

Ja, du får prøve musikerens tips.

Lykke til!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...