Gå til innhold

Han Rudolf... (Alex F..)

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som kan gi noen såppass rød nese?

Tenker jo alkohol, men det er vel ikke sikkert, eller?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Frostskade, kanskje?

Eller sprengte blodkar?

Skrevet

Ikke mobbe sjefen til heltene mine.....

*fy skam*

Heey, hadde sånn nese jeg også noen uker etter at jeg ble født. Gnei nesa mi på pute vist, klødde kansje? :)

Skrevet

Heey, hadde sånn nese jeg også noen uker etter at jeg ble født. Gnei nesa mi på pute vist, klødde kansje? :)

Så det er kanskje slik sir Alec ligger å pønsker ut nye treningsmetoder. Gnir nesa ned i puta.....

*søtt*

Skrevet

Typisk portvinsnese. Sprengte blodkar på nesen. Kan selvfølgelig komme av andre ting enn portvin også :-) Kan "fikses" ved operasjon.

"........................................."

Gjest tastetaste
Skrevet

Masse god vinkos, ELLER: Han har forfryst nesa si en gang i tida, da blir den rødlille for evig tid. Men det finnes hjelp å få, med laser tror jeg (vondt og dyrt).

Skrevet

Masse god vinkos, ELLER: Han har forfryst nesa si en gang i tida, da blir den rødlille for evig tid. Men det finnes hjelp å få, med laser tror jeg (vondt og dyrt).

Tror neppe at sir Alec sitter i slenger nedpå alkohol hver kveld. Tror også på forfrysning.

Mannen er sikkert mye ute. Må jo holde litt kustus på gutta sine...

Gjest girl with no name
Skrevet

En hudsykdom som heter Rosen (hvis jeg ikke husker feil). En venn av meg hadde det fra han var tretti. Han så også ut som en utlevd alkis stakkar. Så gi Rudolf en sjans!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...