Gå til innhold

Sex: hvilken tid på døgnet?

Anbefalte innlegg

Gjest In the morning
Skrevet

Er det ingen av dere som har en som ligger i senga og venter på litt oppmerksomhet nå?

Skrevet

På ettermiddagen eller kvelden. På morgenen føler jeg meg ikke heelt fin liksom ;)

Skrevet

Er det ingen av dere som har en som ligger i senga og venter på litt oppmerksomhet nå?

Nope.

Hvis ikke katten teller da.....

Skrevet

Om morgenen. Dusjer derfor om kvelden før jeg legger meg. Hvis vi legger oss samtidig, så hender det at vi koser oss litt på kvelden også :)

Den som synder, sover godt ...

Mette Marits Vonde Behn
Skrevet

so wake me up before you go go...

Skrevet

Når som helst på døgnet.

Med tre unger må man benytte seg av de mulighetene som byr seg...

Gjest blomsterløk
Skrevet

De fleste tidspunkt bortsett fra på kvelden, er alltid så trøtt på kvelden, og sambo er ofte oppe lenger enn meg om kvelden.

Men aller best synes jeg det er om morgenen, da er jeg iallefall opplagt.

Skrevet

Egentlig er midt på dagen best, men da har vi aldri tid, og om morgenen er vi så trøtte at vi ikke orker - eller har tid heller... men på natta, rett før vi sovner - så sover vi ekstra godt etterpå ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Om kvelden, sånn i 20-21-tiden. Eller før vi legger oss, hvis jeg ikke er for trøtt.

Skrevet

Liker best: Morgen, formiddag, ettermiddag, tidlig kveld.

Men barn setter visse begrensninger på utfoldelsesmulighetene annet enn sent på kvelden, dessverre.

At madammen hjemme helt klart ikke er et a-menneske sperrer selvsagt og for enkelte muligheter ;-)

Skrevet

Når som helst, nesten. Liker ikke å ha sex rett før vi skal sove. Er alltid så ekstremt trøtt om kvelden.

Gjest Elisabeth.M
Skrevet

Hele dagen, men skikkelig herlig å bli vekt på mitt på natta å få sex.

Skrevet

Morgensex er vel egentlig noe av det bedre. Men det har vi sjelden mulighet til med en liten en på 11 mnd i huset...

Ellers er sex stort sett godt uansett når den finner sted.

Skrevet

Morgen eller kveld. Morgen er ofte best for da er man uthvilt og opplagt :o)

Skrevet

Når som helst. Det er ikke tidspunktet det kommer an på, men at man er kåt. Da er det bra uansett om det er natt eller dag. :-)

Skrevet

Det er det samme, bare det ikke er om morgnen. Da er jeg sur som ei padde og vil bare være i fred ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...