Gå til innhold

Grått hår=grå mus?

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Grøzz, nå tror jeg at jeg får mareritt i natt! ;)

*Setter på litt bakgrunnsmusikk* (les:skrekkfilmmusikk).

Tja, det sies at håret kan bli grått over natta..

Heldigvis lenge til jeg trenger å bekymre meg om det.

;)

Nei, nå var jeg slem med deg. Mente ikke det. _bare spøk_ Er det ikke i 60- årsalderen ting blir grått,da?

Sov godt!

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• flisa

7

• Gemini

6

• hidi

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Setter på litt bakgrunnsmusikk* (les:skrekkfilmmusikk).

Tja, det sies at håret kan bli grått over natta..

Heldigvis lenge til jeg trenger å bekymre meg om det.

;)

Nei, nå var jeg slem med deg. Mente ikke det. _bare spøk_ Er det ikke i 60- årsalderen ting blir grått,da?

Sov godt!

*klaprer tenner* Vi husker alle Arne Treholt som ble grå over natten... ;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

*klaprer tenner* Vi husker alle Arne Treholt som ble grå over natten... ;)

Huff, da. Det var ikke meningen å skremme deg..

Bare tøys fra min side.

Og det er ikke verdens undergang når det skjer, heller.

sov godt!

Skrevet

Ganske godt gjort å selv gå inn på et forum, og så forsøke å rakke ned på de som er der :-)

"........................................."

Du har visst fått en person etter deg, ser det ut som... Men jeg synes du svarer på rett måte.

Skrevet

Du har visst fått en person etter deg, ser det ut som... Men jeg synes du svarer på rett måte.

Prozak er ikke den som lar seg vippe av pinnen.

Den som prøver seg får klare svar på tiltale. :o)

Skrevet

I en episode av "Sex og singelliv" kommer det frem at Samanthas unge kjæreste foretrekker "full bush", så hun bestemmer seg for å slutte med barberingen og la det vokse ut igjen.

Til sin store forskrekkelse oppdager hun at hun har fått noen grå hår der nede, og av frykt for at den unge kjæresten ikke vil ha en slik "granny pussy" eller hva hun kaller det, så bestemmer hun seg for å farge hårene.

Problemet er bare at noe går galt, og hårene blir knallrøde, hun ser dermed ut som klovnen Bozo der nede! :-)

MRSMT! :-)

Skrevet

I en episode av "Sex og singelliv" kommer det frem at Samanthas unge kjæreste foretrekker "full bush", så hun bestemmer seg for å slutte med barberingen og la det vokse ut igjen.

Til sin store forskrekkelse oppdager hun at hun har fått noen grå hår der nede, og av frykt for at den unge kjæresten ikke vil ha en slik "granny pussy" eller hva hun kaller det, så bestemmer hun seg for å farge hårene.

Problemet er bare at noe går galt, og hårene blir knallrøde, hun ser dermed ut som klovnen Bozo der nede! :-)

MRSMT! :-)

hehe - da er det bare å barbere hjertefasong :)

Skrevet

Hvor har du det fra at alt håret grånes i takt?

Det er da mange menn som f.eks. har grått hår på hodet, og allikevel farge i skjegget (naturlig selvsagt).

Skrevet

hehe - da er det bare å barbere hjertefasong :)

God idé! :-)

Skrevet

Hvor har du det fra at alt håret grånes i takt?

Det er da mange menn som f.eks. har grått hår på hodet, og allikevel farge i skjegget (naturlig selvsagt).

Skjegget er yngre enn hodehåret vet du .)

Skrevet

Skjegget er yngre enn hodehåret vet du .)

Til forskjell fra kjønnshår? ;-)

Skrevet

Til forskjell fra kjønnshår? ;-)

nei -hodehår :) regner med de fleste fikk hår i 1års alder og så balla det seg på med det andre i 13-års alderen - hehe

Skrevet

nei -hodehår :) regner med de fleste fikk hår i 1års alder og så balla det seg på med det andre i 13-års alderen - hehe

Det er jo det som er poenget mitt, at håret kan grånes i utakt, slik at det ikke er noen sammenheng mellom grått hår på hodet, og grått kjønnshår, enten det nå skyldes det ene eller andre.

Skrevet

Det er jo det som er poenget mitt, at håret kan grånes i utakt, slik at det ikke er noen sammenheng mellom grått hår på hodet, og grått kjønnshår, enten det nå skyldes det ene eller andre.

Ja, jeg bare skøt inn en setning fordi jeg var enig med deg jeg assa! :)

Skrevet

Tror det gråner litt saktere der, blir mer blondgrå på en måte? Etterhvert blir det hvitt. Er vel lenge til jeg blir grå, men jeg barberer alt, så slipper å tenke på det problemet.

Skrevet

Ja, jeg bare skøt inn en setning fordi jeg var enig med deg jeg assa! :)

Kan vel ikke no' for at jeg er treit i oppfattelsen jeg vel? ;)

Skrevet

Kan vel ikke no' for at jeg er treit i oppfattelsen jeg vel? ;)

treit? *fnis*

Skrevet

treit? *fnis*

Skjønte du ikke det altså?

Der jeg kommer fra er det slang for "trøtt og treig" (i oppfattelsen)

;)

Skrevet

Skjønte du ikke det altså?

Der jeg kommer fra er det slang for "trøtt og treig" (i oppfattelsen)

;)

Haddu du sagt traut istedenfor treit så hadde jeg trodd du kom fra "Trautskogen"! :-)

Jeg synes det er like festlig hver gang jeg passerer skiltene til "Trautskogen" og "Strandlykkja" på E6! ;-)

Skrevet

Haddu du sagt traut istedenfor treit så hadde jeg trodd du kom fra "Trautskogen"! :-)

Jeg synes det er like festlig hver gang jeg passerer skiltene til "Trautskogen" og "Strandlykkja" på E6! ;-)

Hehe, det er noen merkelige stedsnavn i dette landet ja.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...