Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Grøzz, nå tror jeg at jeg får mareritt i natt! *Setter på litt bakgrunnsmusikk* (les:skrekkfilmmusikk). Tja, det sies at håret kan bli grått over natta.. Heldigvis lenge til jeg trenger å bekymre meg om det. Nei, nå var jeg slem med deg. Mente ikke det. _bare spøk_ Er det ikke i 60- årsalderen ting blir grått,da? Sov godt! 0 Siter
Gjest Klinken Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 *Setter på litt bakgrunnsmusikk* (les:skrekkfilmmusikk). Tja, det sies at håret kan bli grått over natta.. Heldigvis lenge til jeg trenger å bekymre meg om det. Nei, nå var jeg slem med deg. Mente ikke det. _bare spøk_ Er det ikke i 60- årsalderen ting blir grått,da? Sov godt! *klaprer tenner* Vi husker alle Arne Treholt som ble grå over natten... 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 *klaprer tenner* Vi husker alle Arne Treholt som ble grå over natten... Huff, da. Det var ikke meningen å skremme deg.. Bare tøys fra min side. Og det er ikke verdens undergang når det skjer, heller. sov godt! 0 Siter
Gjest frokost1 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Ganske godt gjort å selv gå inn på et forum, og så forsøke å rakke ned på de som er der :-) "........................................." Du har visst fått en person etter deg, ser det ut som... Men jeg synes du svarer på rett måte. 0 Siter
Gyda Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du har visst fått en person etter deg, ser det ut som... Men jeg synes du svarer på rett måte. Prozak er ikke den som lar seg vippe av pinnen. Den som prøver seg får klare svar på tiltale. ) 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 I en episode av "Sex og singelliv" kommer det frem at Samanthas unge kjæreste foretrekker "full bush", så hun bestemmer seg for å slutte med barberingen og la det vokse ut igjen. Til sin store forskrekkelse oppdager hun at hun har fått noen grå hår der nede, og av frykt for at den unge kjæresten ikke vil ha en slik "granny pussy" eller hva hun kaller det, så bestemmer hun seg for å farge hårene. Problemet er bare at noe går galt, og hårene blir knallrøde, hun ser dermed ut som klovnen Bozo der nede! :-) MRSMT! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 I en episode av "Sex og singelliv" kommer det frem at Samanthas unge kjæreste foretrekker "full bush", så hun bestemmer seg for å slutte med barberingen og la det vokse ut igjen. Til sin store forskrekkelse oppdager hun at hun har fått noen grå hår der nede, og av frykt for at den unge kjæresten ikke vil ha en slik "granny pussy" eller hva hun kaller det, så bestemmer hun seg for å farge hårene. Problemet er bare at noe går galt, og hårene blir knallrøde, hun ser dermed ut som klovnen Bozo der nede! :-) MRSMT! :-) hehe - da er det bare å barbere hjertefasong 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hvor har du det fra at alt håret grånes i takt? Det er da mange menn som f.eks. har grått hår på hodet, og allikevel farge i skjegget (naturlig selvsagt). 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 hehe - da er det bare å barbere hjertefasong God idé! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hvor har du det fra at alt håret grånes i takt? Det er da mange menn som f.eks. har grått hår på hodet, og allikevel farge i skjegget (naturlig selvsagt). Skjegget er yngre enn hodehåret vet du .) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Skjegget er yngre enn hodehåret vet du .) Til forskjell fra kjønnshår? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Til forskjell fra kjønnshår? ;-) nei -hodehår regner med de fleste fikk hår i 1års alder og så balla det seg på med det andre i 13-års alderen - hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 nei -hodehår regner med de fleste fikk hår i 1års alder og så balla det seg på med det andre i 13-års alderen - hehe Det er jo det som er poenget mitt, at håret kan grånes i utakt, slik at det ikke er noen sammenheng mellom grått hår på hodet, og grått kjønnshår, enten det nå skyldes det ene eller andre. 0 Siter
flisa Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er jo det som er poenget mitt, at håret kan grånes i utakt, slik at det ikke er noen sammenheng mellom grått hår på hodet, og grått kjønnshår, enten det nå skyldes det ene eller andre. Ja, jeg bare skøt inn en setning fordi jeg var enig med deg jeg assa! 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Tror det gråner litt saktere der, blir mer blondgrå på en måte? Etterhvert blir det hvitt. Er vel lenge til jeg blir grå, men jeg barberer alt, så slipper å tenke på det problemet. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Ja, jeg bare skøt inn en setning fordi jeg var enig med deg jeg assa! Kan vel ikke no' for at jeg er treit i oppfattelsen jeg vel? 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Kan vel ikke no' for at jeg er treit i oppfattelsen jeg vel? treit? *fnis* 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 treit? *fnis* Skjønte du ikke det altså? Der jeg kommer fra er det slang for "trøtt og treig" (i oppfattelsen) 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Skjønte du ikke det altså? Der jeg kommer fra er det slang for "trøtt og treig" (i oppfattelsen) Haddu du sagt traut istedenfor treit så hadde jeg trodd du kom fra "Trautskogen"! :-) Jeg synes det er like festlig hver gang jeg passerer skiltene til "Trautskogen" og "Strandlykkja" på E6! ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Haddu du sagt traut istedenfor treit så hadde jeg trodd du kom fra "Trautskogen"! :-) Jeg synes det er like festlig hver gang jeg passerer skiltene til "Trautskogen" og "Strandlykkja" på E6! ;-) Hehe, det er noen merkelige stedsnavn i dette landet ja. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.