Gå til innhold

Spørsmål til Prozak

Anbefalte innlegg

Gjest Pinoccioh
Skrevet

Er du gutt eller jente? Ettersom du liker han så godt, ville jeg tro du er jente.

:)

Da liker jeg han ikke så godt som det kan se ut som. :)

Trodde du jeg var en av hans hemmelige beundrerinner?

Kan forsikre deg om at jeg ikke er en av haremet, jeg har en egen nussebass jeg, og vil ikke ha noen andre. ;)

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

41

• Prozak

17

• keinstein

8

• hidi

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pinoccioh
Skrevet

Er du gutt eller jente? Ettersom du liker han så godt, ville jeg tro du er jente.

Kan forsikre deg om at jeg ikke er en av haremet, jeg har en egen nussebass jeg, og vil ikke ha noen andre. ;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Heldig du er.

Og nei, jeg tror ikke på disse harem- historiene til guttene...

Ha en fin natt!

Gjest Pinoccioh
Skrevet

Heldig du er.

Og nei, jeg tror ikke på disse harem- historiene til guttene...

Ha en fin natt!

I like måte, sov godt.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

I like måte, sov godt.

Sov godt, du også!

Skrevet

Hva sier din nussebass til at du sitter på nettet og følger med hvor ofte Prozak er her da? ;o)

Skrevet

Samboeren hans er her hun også :) - hun har mange nick - så han må følge med skjønner du. Noen ganger kaller hun seg Morsk - det er når hun vil gi han inn som takk for skåla fra mormor som han knuste da han for én gangs skyld vasket opp. Andre ganger kaller hun seg ylvali - det er når han ikke har vasket doen etter seg - da får han høre de verste historier om kjønnshår og ekskrementer i toalettskålen. Oftest er hun anonym - men bare er rundt han og puser :)

Skrevet

Samboeren hans er her hun også :) - hun har mange nick - så han må følge med skjønner du. Noen ganger kaller hun seg Morsk - det er når hun vil gi han inn som takk for skåla fra mormor som han knuste da han for én gangs skyld vasket opp. Andre ganger kaller hun seg ylvali - det er når han ikke har vasket doen etter seg - da får han høre de verste historier om kjønnshår og ekskrementer i toalettskålen. Oftest er hun anonym - men bare er rundt han og puser :)

LOL!

Skrevet

Er det du altså? Er det du som er samboeren til flisa?

Det visste jeg ikke (men jeg antar at det er mange her som har slike oversikter over folk)

Skrevet

Det visste jeg ikke (men jeg antar at det er mange her som har slike oversikter over folk)

Jeg mente selvfølgelig, om du er samboeren til Prozak.

Skrevet

Nei - jeg puser uten

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kunne jo svart. Men hvorfor gidde? :-)

Jeg husker SDD hadde en liten stalker for en tid tilbake, som la ut om hvilken idiot han var som satt her hele natten. Til han skjønte at han faktisk jobbet som nattevakt :-)

"......................................."

*LOL*

Snakk om å bæsje på leggen.

ylvali1365381015
Skrevet

det var litt av en beskyldning, flisa! :-o

at jeg skulle være en av dine nick!? og morsk, da...det må jo bare være en meget ung mann.

prøver du å fortelle at du har mange nick?

greit det, men hold meg utenfor er du snill...

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg liker også at du er her, tro det eller ei.

Dol ville blitt dørgende kjedelig uten den rottekjeften din. ;)

er det flere som er sjarmerende med rottekjeft?

eller er det prozaks privilegium?

bare spør...

ylvali1365381015
Skrevet

Målbandt jeg deg?

Vær tøff å svar nå!

vil tro det er flere som lever like mye via dol som i eget, virkelig liv.

har ofte lurt på det selv, og kjenner nok på at jeg tidvis bruker vel mye tid her inne...

mvh,

Skrevet

at jeg skulle være en av dine nick!? og morsk, da...det må jo bare være en meget ung mann.

Sarkasme er et fint dyr.

ylvali1365381015
Skrevet

Sarkasme er et fint dyr.

jada, det er et ålreit dyr det.

så lenge dyret setter pris på andre av sin art... ;-)

nattevakt, leser jeg?

er det like koselig som man kan tenke seg egentlig?

drikkes det kaffe eller te, er nattønsket på, kanskje et lite stearinlys? :-)

Skrevet

Gang på gang overrasker du - nærmest forskrekker - ved å totalt misforstå når noen kommer med en spøk.

".........................................."

ylvali1365381015
Skrevet

Gang på gang overrasker du - nærmest forskrekker - ved å totalt misforstå når noen kommer med en spøk.

".........................................."

du som er så ivrig på vern av din person og feilsitater osv skjønner sikkert at jeg ikke vil oppfattes som en annen her inne.

det kan jo de fleste forstå.

skulle vært meg som spøkte med deg på samme vis... hjelpe meg, redd av tanken bare. har forøvrig forsøkt å spøke med deg uten at det ble tatt med humør.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

du som er så ivrig på vern av din person og feilsitater osv skjønner sikkert at jeg ikke vil oppfattes som en annen her inne.

det kan jo de fleste forstå.

skulle vært meg som spøkte med deg på samme vis... hjelpe meg, redd av tanken bare. har forøvrig forsøkt å spøke med deg uten at det ble tatt med humør.

Kanskje du ikke forstår _humoren hans_?

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...