vin Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 til at jeg IKKE skal ut å male huset i dette fine været? Mannen er på forretningstur i Bergen og regner nok med at jeg har malt i dag ;o) Sitter her og bare later meg. Lillejenta skal jeg ikke hente før om 2 timer.....etter det rekker jeg ingen malingsarbeid. Så forslag til grunner? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 1. Det er mye mye morsommere å sitte her. 2. Dessuten har du litt vondt i hendene, (joda, bare kjenn godt etter) Man blir litt sliten av å skrive på DOL. 3. Hvorfor gjøre i dag det du kan utsette til i morgen? 0 Siter
Speak Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Noen ganger trenger man HELT fri. Nyt det!!!! 0 Siter
vin Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 1. Det er mye mye morsommere å sitte her. 2. Dessuten har du litt vondt i hendene, (joda, bare kjenn godt etter) Man blir litt sliten av å skrive på DOL. 3. Hvorfor gjøre i dag det du kan utsette til i morgen? 3 gode råd ;o) Takk! Kjenner meg litt nummen i hånda ja... 0 Siter
vin Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Noen ganger trenger man HELT fri. Nyt det!!!! Sant nok ; selv med litt dårlig samvittighet ;o) Hilsen 0 Siter
Gyda Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Nei, jeg finner dessverre bare gode grunner til at du skal gå ut og male, vin. 1 Det er vær til det i dag (du vet ikke hvordan det blir framover) 2 Du er hjemme alene og blir ikke forstyrret, dermed får du gjort mye 3 Mannen din blir kjempeglad når han kommer hjem og ser hva du har gjort 4 Du kommer selv til å få en kjempegod følelse etter at du først er kommet i gang - for ikke å snakke om når du er ferdig! Så kom deg nå i malertøyet og vær litt ute en av de siste "sommerdagene"! (Var jeg slem nå? ;o)) 0 Siter
vin Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Nei, jeg finner dessverre bare gode grunner til at du skal gå ut og male, vin. 1 Det er vær til det i dag (du vet ikke hvordan det blir framover) 2 Du er hjemme alene og blir ikke forstyrret, dermed får du gjort mye 3 Mannen din blir kjempeglad når han kommer hjem og ser hva du har gjort 4 Du kommer selv til å få en kjempegod følelse etter at du først er kommet i gang - for ikke å snakke om når du er ferdig! Så kom deg nå i malertøyet og vær litt ute en av de siste "sommerdagene"! (Var jeg slem nå? ;o)) Fy skam deg ;o) Samvittigheten min sier nå at jeg var flink å male mandag,tirsdag og onsdag... *blæh* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du rekker jo nesten ikke å male noen ting på 2 timer... For du må skifte klær, hente malingsutstyret, hente stige, male, vaske malepensler, rydde bort malingsutstyret, vaske deg og skifte før du kan hente jenta - da har det gått laaaaang tid... 0 Siter
vin Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Du rekker jo nesten ikke å male noen ting på 2 timer... For du må skifte klær, hente malingsutstyret, hente stige, male, vaske malepensler, rydde bort malingsutstyret, vaske deg og skifte før du kan hente jenta - da har det gått laaaaang tid... Hehe...alt ligger klart ;o) Det er rekkverket på terrassen som jeg har tatt litt av hver dag nå. Så klærna og utstyret ligger klart... Hilsen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hehe...alt ligger klart ;o) Det er rekkverket på terrassen som jeg har tatt litt av hver dag nå. Så klærna og utstyret ligger klart... Hilsen Hmmm, men uansett så må du jo vaske penselen og deg selv. Det tar jo også tid...eh... 0 Siter
vin Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Hmmm, men uansett så må du jo vaske penselen og deg selv. Det tar jo også tid...eh... Ehh...jeg tar bare kosten oppi en brødpose etterpå...hehe,ingen vasking på meg helle for SÅ mye søler jeg ikke ;o) Hilsen 0 Siter
Gyda Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Fy skam deg ;o) Samvittigheten min sier nå at jeg var flink å male mandag,tirsdag og onsdag... *blæh* Okey, da. Ha god samvittighet for dagene som var. Du fortjente nok en hvil i dag, da. ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Ehh...jeg tar bare kosten oppi en brødpose etterpå...hehe,ingen vasking på meg helle for SÅ mye søler jeg ikke ;o) Hilsen Det var da fælt så vanskelig det skulle være å finne en god unnskyldning da... Hvordan gikk det forresten? Malte du eller dol'te du? 0 Siter
vin Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Det var da fælt så vanskelig det skulle være å finne en god unnskyldning da... Hvordan gikk det forresten? Malte du eller dol'te du? Det ble til at jeg startet malingen under barnetv ;o) Nå skal jeg på Tex Mex tilbud og hamstre inn varer til 50% , så det blir ikke så mye Dol i dag.... Hilsner fra 0 Siter
KaVa Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det ble til at jeg startet malingen under barnetv ;o) Nå skal jeg på Tex Mex tilbud og hamstre inn varer til 50% , så det blir ikke så mye Dol i dag.... Hilsner fra Hvor har de Tex Mex tilbud? Vil også hamstre!!! 0 Siter
vin Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Hvor har de Tex Mex tilbud? Vil også hamstre!!! Ica Maxi i Sandnes ;o) Har vært der nå.Men det er litt lureri;jeg var der da salget strtet klokka 10:00,men de var tomme for tortilla chipsen:( De påstod de ikke hadde fått den inn....men ,men har nå masse salsa,taco og tortilla. Hilsen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det ble til at jeg startet malingen under barnetv ;o) Nå skal jeg på Tex Mex tilbud og hamstre inn varer til 50% , så det blir ikke så mye Dol i dag.... Hilsner fra Så flink du var da! Bedre sent enn aldri, ikke sant! Hamstre tex-mex du, så ses vi senere! 0 Siter
vin Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Så flink du var da! Bedre sent enn aldri, ikke sant! Hamstre tex-mex du, så ses vi senere! Døh...det har jeg handla allerede ;o) Hilsen 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Døh...det har jeg handla allerede ;o) Hilsen Hmmmm, så kjapp du er da! 0 Siter
KaVa Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Ica Maxi i Sandnes ;o) Har vært der nå.Men det er litt lureri;jeg var der da salget strtet klokka 10:00,men de var tomme for tortilla chipsen:( De påstod de ikke hadde fått den inn....men ,men har nå masse salsa,taco og tortilla. Hilsen Kjekt å ha! Tror ikke vi har ICA maxi her i området. Jeg får følge med når vi får disse hersens katalogene i posten.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.