Gjest hjertesmerte Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Så var det på an igjen. Prøver og prøver å få meg en date, men det er visst noe med meg som gjør at ingen mann egentlig ser noe poeng i å det hele tatt bli kjent med meg. Jeg prøver og blir avvist, prøver og blir avvist osv... Jeg forstår bare ikke hva det er? Mitt høyeste ønske akkurat nå er bare at noen vil ta meg med på date en gang eller to før de avviser meg. Da får jeg i det minste en sjanse. Er så lei meg i dag for dette. 0 Siter
ekte nick Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Den dagen du finner trygghet, glede og mening nok i deg selv, uavhengig av en mann, - så vil nok menn lettere tiltrekkes av deg. Men da har du også fått råd til å være "kresen". 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Den dagen du finner trygghet, glede og mening nok i deg selv, uavhengig av en mann, - så vil nok menn lettere tiltrekkes av deg. Men da har du også fått råd til å være "kresen". Gode ord! Ha en fin kveld! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.