Gå til innhold

Avvist igjen...

Gjest hjertesmerte

Anbefalte innlegg

Gjest hjertesmerte
Skrevet

Så var det på an igjen. Prøver og prøver å få meg en date, men det er visst noe med meg som gjør at ingen mann egentlig ser noe poeng i å det hele tatt bli kjent med meg. Jeg prøver og blir avvist, prøver og blir avvist osv... Jeg forstår bare ikke hva det er? Mitt høyeste ønske akkurat nå er bare at noen vil ta meg med på date en gang eller to før de avviser meg. Da får jeg i det minste en sjanse. Er så lei meg i dag for dette.

Skrevet

Den dagen du finner trygghet, glede og mening nok i deg selv, uavhengig av en mann, - så vil nok menn lettere tiltrekkes av deg. Men da har du også fått råd til å være "kresen".

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Den dagen du finner trygghet, glede og mening nok i deg selv, uavhengig av en mann, - så vil nok menn lettere tiltrekkes av deg. Men da har du også fått råd til å være "kresen".

Gode ord!

Ha en fin kveld!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...