Gå til innhold

Noen som kommer på en ekkel ting?;-)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Som vanlig mangler jeg _ETT_ spørsmål til quizen min, og denne gangen i kategorien "sant eller ikke om ekle ting"

Jeg har hatt fugler som spyr, fisk som svømmer inn i tissen, kviser, mensen, kupromp,ørevoks, snørr,padder som skyter blod fra øynene rotfylling, Dagfinn Høybråthen..You name it! - tidligere.

Noe som kommer på noe riktig, riktig ekkelt jeg kan ha med? Som helst kan besvares med ja eller nei?

I så fall takk!

Jeg VET dere er kreative!

:-)

Skrevet

om fremvekst av tomatplanter er et problem, der en bruker menneskegjødsel (slam fra renseanleggene) i kornåkeren.

svaret er ja

laguna1365380434
Skrevet

om fremvekst av tomatplanter er et problem, der en bruker menneskegjødsel (slam fra renseanleggene) i kornåkeren.

svaret er ja

Hey..Takk! :-)

Skrevet

OK, ikke helt i kategorien "ekkelt" ,men litt snodig lell.

Samler prins charles på toalettseter?

svar: Ja!

laguna1365380434
Skrevet

*lol* ! :-D Dritbra(!) Gjør han seriøst det?

Skrevet

Er det sant at mesteparten av støv hjemme hos folk, består av død hud?

Jupp...

Sant at ved å ha på seg øretelefoner i bare en time økes bakteriefloraen i ørene ca. 700 ganger?

Jupp...

Stemmer det at en kakerlakk kan leve 9 dager uten sitt hode før den sulter ihjel?

Jupp...

Er det sant at den mannlige bedende "Kneleren" kan ikke parre seg mens hodet hans er på kroppen fordi hunnen begynner akten med å rive av ham hodet?

Jupp...

Stemmer det at verdens minste fungerende penis er ca 8mm lang i erigrert tilstand?

Nei, den er 9 mm.

Stemmer det at blekkspruten sin endetarm går gjennom et hull i hjernen dens?

laguna1365380434
Skrevet

Jupp...

Sant at ved å ha på seg øretelefoner i bare en time økes bakteriefloraen i ørene ca. 700 ganger?

Jupp...

Stemmer det at en kakerlakk kan leve 9 dager uten sitt hode før den sulter ihjel?

Jupp...

Er det sant at den mannlige bedende "Kneleren" kan ikke parre seg mens hodet hans er på kroppen fordi hunnen begynner akten med å rive av ham hodet?

Jupp...

Stemmer det at verdens minste fungerende penis er ca 8mm lang i erigrert tilstand?

Nei, den er 9 mm.

Wow! Takk du supergreie NeaNoor! :-)

Der var det mye "snadder"! :-D

Hjertelig, hjertelig!

Skrevet

Wow! Takk du supergreie NeaNoor! :-)

Der var det mye "snadder"! :-D

Hjertelig, hjertelig!

Bare hyggelig. :) Og en til..

Stemmer det at en gjennomsnittsperson hver dag svelger nesten en liter snørr?

Gjør nok det, gitt.

Usj.

laguna1365380434
Skrevet

Bare hyggelig. :) Og en til..

Stemmer det at en gjennomsnittsperson hver dag svelger nesten en liter snørr?

Gjør nok det, gitt.

Usj.

Uææh..;-P

Jeg brukte kakkerlakken jeg..Synes den var snedig!

Skrevet

Jupp...

Jupp...

Jupp...

Jupp...

Nei, den er 9 mm.

Nå skjønner jeg hvorfor jeg alltid fikk kviser i øra da jeg gikk med staver (hehe) - jeg gikk jo med discman....

Skrevet

Nå skjønner jeg hvorfor jeg alltid fikk kviser i øra da jeg gikk med staver (hehe) - jeg gikk jo med discman....

Haha, ja. Rart ikke jeg har det, som bruker mp3-spilleren mye. Må nok bruke q-tipsen flittigere nå, før det begynner å vokse ting der inne.

Skrevet

Det visste jeg fra før! :)

Skrevet

Uææh..;-P

Jeg brukte kakkerlakken jeg..Synes den var snedig!

Flotters. :)

Men jeg kan ikke gå god for at alle de "faktaene" stemmer. Men stemmer sikkert godt nok. ;)

Skrevet

Ja, jeg leste det ihvertfall i en helt vanlig norsk avis, men man skal ikke ta alt for god fisk heller! :-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jupp...

Jupp...

Jupp...

Jupp...

Nei, den er 9 mm.

Er det jupp eller nei den siste der med endetarmen til blekkspruten?

Gjest trultemor26
Skrevet

Da kan han få mitt, for det har faktisk falt av.

Skrevet

Det første som slår meg er at spørsmålet bør ha med Apelthun-Sæle-familien å gjøre.

Men det blir kanskje i overkant ufyselig.

Skrevet

Er det jupp eller nei den siste der med endetarmen til blekkspruten?

Oi. Skal være jupp der også. :)

laguna1365380434
Skrevet

Det første som slår meg er at spørsmålet bør ha med Apelthun-Sæle-familien å gjøre.

Men det blir kanskje i overkant ufyselig.

*lol* Det hadde dugd! Neste gang, definitivt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...