Gå til innhold

Finklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner man finklær på denne årstida? Er mest når det nærmer seg jul at de fine kjolene kommer i butikkene. Skal i bryllup snart, men har ikke noe fint å ha på meg. Har ikke råd til å gå i de aller dyreste butikkene og ikke vil jeg leie. Har sett på hm, cubus og kappahl uten å finne noe. Vil helst ha kjole, evnt. skjørt og en fin overdel.

Skrevet

Lene V, Popin og B-Young, kanskje?

Har vært så vidt innom de butikkene, men syns utvalget er magert. kjoler finner jeg ingen steder, bare stygge sommerkjoler på salg.

Skrevet

Har vært så vidt innom de butikkene, men syns utvalget er magert. kjoler finner jeg ingen steder, bare stygge sommerkjoler på salg.

Hvor lenge er det til du skal i bryllup da? Kunne jo evt. bestilt noe om du har tid.

Skrevet

Se på Neste Stopp om du har det i nærheten. Syns de ofte har kjoler/skjørt. Kjøpte kjole til bryllup selv der for ikke så lenge siden.

Skrevet

Jeg fikk en kjole i posten i dag, bestilte fra La Redoute, der hadde de en del kjoler da jeg bestilte.

Tok vel en uke å få den, så visst du har tid...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...