Gjest lets dance a dance for freedom. and let the freedom come too us. Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hei, mitt problem er at jeg alltid utsetter å bryte forholdet, tenker alltid, jeg får ta det i morra. og når morgendagen kommer. så utsetter man til neste dag igjenn. slik har jeg holdt på i et år. grunnen til at jeg ikke lenger orker å være i forholdet er fordi jeg alltid sitter igjen med følelsen av å ha blitt brukt, det føles nesten ut som et overgrep. noe det kanskje er og. siden det går mot min vilje, jeg mener jeg kan sammeligne det med et vodtekt, da jeg har opplevd det som liten. jeg har ikke lenger de gode følelsene for han. det som er igjenn er følelser som bitterhet, frustrasjon, sinne, sorg. og noen ganger hat. vi har ikke noe sunt forhold, vi krangler om alt, og da mener jeg ALT. til og med hva man liker av musikk kan vi krangle om. og det er ikke sunne småkrangler, neeeida. det ender som regel i full slosskamp, jeg skal ikke si alt er hans feil. vi har nå like stor skyld i helvete vi har skapt. men jeg orker det ikke mere, jeg har prøvd å prate med han om problemene. men han drar den. alt er min skyld, det er så synd på meg. og når det ikke virker blir han sinna, jeg orker rett og slett ikke mere. jeg orker ikke å sloss mere, hvor ble det av kjærligheten, drepte jeg den når jeg tokk abort? det virker nesten sånn. vi var lykkelig før den tid. men det er fire år siden!!! alt vi gjør ender i faenskap. men hvorfor greier jeg ikke å gjøre en slutt på det, hvorfor tviler jeg? tenk om han forandrer seg, og vil forbedre forholdet om et halvt år, hvorfor i helvete er jeg så dum og trur på slikt. blir så sinna på meg selv. da jeg vet hva jeg vil, vet hva jeg burde, men jeg klarer simpelt hen ikke. Hjelp meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/245794-hvorfor-utsetter-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er greiere om du ikke bytter nick hele tiden så lenge du skriver om samme tema. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/245794-hvorfor-utsetter-jeg/#findComment-1917569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.