Gjest kjedebrev post Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Har mottatt e-posten med de tall greiene angående 9/11. (New York City har 11 bokstaver, osv...). Men hva er dette egentlig. Jeg har jo skjønt at det er tull, men har det noe navn dette fenomenet? 0 Siter
Mistera Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Numerologi? Numerologi har ikke noe med antall i et navn å gjøre, man må fine ut tallene til hver enkelt bokstav og legge de sammen så får man numerologi tallet til new york city. Det er masse som går rundt med 11/9 0 Siter
keinstein Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Numerologi har ikke noe med antall i et navn å gjøre, man må fine ut tallene til hver enkelt bokstav og legge de sammen så får man numerologi tallet til new york city. Det er masse som går rundt med 11/9 Mumbo-jumbo altså? 0 Siter
Gjest kjedebrev post Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Numerologi? Det er ikke ordet numerologi jeg er ute etter. Har nemlig hørt et annet ord på fenomenet, men husker ikke hva det var. Søkte det deretter opp på Wikipedia. Og der sto hele forklaringen med de 9/11 tallgreiene forklart. 0 Siter
keinstein Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er ikke ordet numerologi jeg er ute etter. Har nemlig hørt et annet ord på fenomenet, men husker ikke hva det var. Søkte det deretter opp på Wikipedia. Og der sto hele forklaringen med de 9/11 tallgreiene forklart. Sludder? :-) 0 Siter
red Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er ikke ordet numerologi jeg er ute etter. Har nemlig hørt et annet ord på fenomenet, men husker ikke hva det var. Søkte det deretter opp på Wikipedia. Og der sto hele forklaringen med de 9/11 tallgreiene forklart. Hva mener du med fenomenet ? fenomenet 'noen tar seg brydderiet med lete etter masse sammenhenger etter at noe har skjedd' ? Det er ikke vankslig å finne slike tilfeldigheter i etterkant. 0 Siter
keinstein Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hva mener du med fenomenet ? fenomenet 'noen tar seg brydderiet med lete etter masse sammenhenger etter at noe har skjedd' ? Det er ikke vankslig å finne slike tilfeldigheter i etterkant. Fenomenet er at noen er så skrudde i toppen at de gidder å lete etter betydninger. 0 Siter
red Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Fenomenet er at noen er så skrudde i toppen at de gidder å lete etter betydninger. Mener å huske jeg så et bilde av de brennende tårn som viste et ondt ansikt eller noe i røyken. uuuh.. skummelt. 0 Siter
keinstein Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Mener å huske jeg så et bilde av de brennende tårn som viste et ondt ansikt eller noe i røyken. uuuh.. skummelt. To timer med brann gir et utall muligheter. Men det var ingen som så Moder Theresa inni der? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Fenomenet er at noen er så skrudde i toppen at de gidder å lete etter betydninger. Ordet er vel "konspirasjonsteori". 0 Siter
keinstein Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Ordet er vel "konspirasjonsteori". Jepp. Nok av skrullinger til å lage ganske mange. Jeg syns de som har med jøder å gjøre er mest fantasifulle. 0 Siter
Mistera Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Mumbo-jumbo altså? neh, kaller det svada jeg da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.