asterix Skrevet 11. april 2001 Skrevet 11. april 2001 Om det hadde vært fryktelig farlig ville det ikke vært mange barn på Island i hvertfall. ;-) Jeg vet ikke hva ekspertisen sier, men jeg har spist tørrfisk mange ganger som gravid uten noen bivirkninger, og kommer også til å gjøre det i framtidige sv.skap. :-) 0 Siter
Gjest usikker Skrevet 11. april 2001 Skrevet 11. april 2001 Om det hadde vært fryktelig farlig ville det ikke vært mange barn på Island i hvertfall. ;-) Jeg vet ikke hva ekspertisen sier, men jeg har spist tørrfisk mange ganger som gravid uten noen bivirkninger, og kommer også til å gjøre det i framtidige sv.skap. :-) Jeg har også spist det, men så kom jeg til å tenke på Listeria... Tørrfisk er bare kjempegodt! 0 Siter
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 13. april 2001 Skrevet 13. april 2001 Jag har faktiskt aldrig kommit bort i denna fråga. Jag vet alltså inte om det går att äta torrfisk när man är gravid. Är det någon annan här som vet? Lycka till och god påsk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.