Gå til innhold

Gave som skal "hjelpe i ekteskapet"? Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vender meg hit til dere kreative og humoristiske mennesker.. Trenger litt help!

Skal i utdrikningslag snart, og vi skal ha med et par ting som skal være til hjelp i det kommende ekteskapet... Jeg har INGEN ide om hva jeg skal ta med, er helt BLANK! :( Det kan være hva som helst, kinky osv.. Og siden jeg er blakk må det være noe billig (eller noe brukt som jeg kan finne her hjemme)....

Noen som har kreative tips, feks til gjenbruk av ting i huset, eller "kjøpegaver"??

Lyst å finne på noe med humor... Kan ikke være FOR seriøst.. :P

Takk for tips! :)

Fortsetter under...

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hva med noe fra kondomeriet?

(Da anbefales det ikke at det er brukt...)

;)

Skrevet

Hjemmelaget gavekort på barnepass, sett deg opp med 2-4 barnepass i året.

Såftremt de har (eller planlegger å ha) barn selvsagt.

Skrevet

;)

hihi.. jepp, har tenkt tanken.. Tror kanskje de har et rikholdig utvalg selv.. :P

Skrevet

Hjemmelaget gavekort på barnepass, sett deg opp med 2-4 barnepass i året.

Såftremt de har (eller planlegger å ha) barn selvsagt.

De har ikke barn, han har et barn fra før på 12 som jeg ikke aner hvem er. Kjenner ikke paret såå godt egentlig. :)

Men ellers et godt tips! :)

Annonse

Skrevet

Du kan strikke eller hekle en "pikk-og ballevarmer". En kompis fikk flere slike i de fæleste farger og utrolige størrelser.

Ellers så får du gummifingre, dvs en gummihanske som du bare trer på fingeren. På apoteket. Den ser ut som en -fryktelig- liten kondom som du sikkert kan lage en historie om. F eks til bruk på kalde dager? Eller til bruk av små raske reservemenn hun har klar under sengen?

Skrevet

Du kan strikke eller hekle en "pikk-og ballevarmer". En kompis fikk flere slike i de fæleste farger og utrolige størrelser.

Ellers så får du gummifingre, dvs en gummihanske som du bare trer på fingeren. På apoteket. Den ser ut som en -fryktelig- liten kondom som du sikkert kan lage en historie om. F eks til bruk på kalde dager? Eller til bruk av små raske reservemenn hun har klar under sengen?

hahahaha. Genialt. Iallefall den "kondomen"... :P

takk for svar!

Skrevet

En cd med love songs?

hihi.. ja, kanskje det!! Brenne ut noe kanskje? hmmm... Må tenke litt på den :) takk!

Skrevet

;)

Selger de brukte ting på kondomeriet hos deg?

*LOL*

Ser det for meg, ordet bruktmarked ga plutselig en helt ny mening!

:D

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158251016' post='3290636]

Selger de brukte ting på kondomeriet hos deg?

*LOL*

Ser det for meg, ordet bruktmarked ga plutselig en helt ny mening!

:D

Jeg så ikke nøye nok på innlegget...

Trodde de var ute etter noe brukt..

Er ikke noe kondomeri hos meg, forresten, så jeg vet ikke hva de selger eller ikke..

:) Ha en fin dag!

Skrevet

En cd med love songs?

Det hadde vært slutten på mitt ekteskap ;)

Skrevet

Det hadde vært slutten på mitt ekteskap ;)

*knis* :)

Annonse

Skrevet

Bok om konstruktiv konfliktløsning.

Kanskje ikke akkurat morsomt - men kan bli den nyttigste gaven de har fått!

Skrevet

Hva med en pyntekjevle der alle på utdrikkingslaget skriver navnet sitt.. Kjevla skal henge på kjøkkenet til skrekk og advarsel.

Denne tingen tror jeg forresten er mer vanlig å dra fram i selve bryllupet under talene. Alle gjestene skriver navnet på den. Pleier å bli morsomt :)

Skrevet

Kamasutra. "Romantikkboks" (boks med stearinlys, duftlys, massasjeolje, rolig musikk, kjærlighetsdikt el., alt etter hva som passer brudeparet.) Blondeundertøy. "Kjærestebok", til å legge på kjøkkenet og skrive kjærlige hilsener. Kjøkkenutstyr, kokebok for å styrke familielivet. En pakke kondomer + en saks i tilfelle de bestemmer seg for å få barn. Innrammet dikt el. for å minne dem om å ta vare på kjærligheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...