Gå til innhold

Pingviner

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dory

16

• ShitDiddelyDo

12

• Angelica :o)

11

• hare1365380455

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja takk, jeg vil gjerne ha en pingvin. En som vagger omkring i stua mens jeg forer den med fisk. Med strømkrisa hadde det vært midt i blinken, da har vi jo noe igjen for å sitte og fryse hele vinteren.

(Får vel rote frem ullgenseren etter hvert.)

Skrevet

Er det den laaange pingvinfilmen? SOm fikk så mye skryt?

Isåfall var det den vi så tidligere i vår, men jeg syns den var ufattelig kjedelig. Men pingvinene var søte, det er jeg enig i. Men filmen var altfor lang og med altfor lite action.

Jeg tror ikke vi snakker om samme film. Ikke hvis du forventet action. :)

Skrevet

Pingviner er utrolig kule, jeg har ikke sett filmen enda, men tar ditt ord for det. Du har tidligere bevist at du har sunn filmsmak, altså lik min. Nå skal jeg kikke på Ftp'n til kompisen min å se om den ikke ligger der.

De svømmer jo i opptil 50km/t hopper opp av vannet og lander på føttene! Man må jo bare respektere de som har sånne evner. :)

Det er utrolig artige skapninger. Veldig menneskeaktige.

Men se dokumentarfilmen. Dog bør du ikke forvente action, slik AmberSun gjorde. Da vil du bli skuffet. Det er ikke en eneste pingvin med AG3 der. :)

Skrevet

Jeg hadde en gang en pingvin jeg! Men det var en kosebamse da...

Jeg koste faktisk så mye med den, at den ble slitt/ødelagt. Mamma sydde han iherdig sammen igjen:)

Husker du forøvring "Redda Joppe"? :)

Redda Joppe, død eller levande!

Jupp, jeg vokste opp med Joppe. :)

Skrevet

Har den kommet på DVD ennå? Jeg digger også pingviner.

Den finnes ikke i norsk utgave, ei heller aner jeg om den kommer, men du kan bestille den fra England. Tror også jeg har sett den engelske utgaven på Platekompaniet.

Skrevet

Du må se filmen av Al Gore.

Det skal jeg!

Skrevet

Jeg synes jeg ser dere. Du burde selvsagt jumpe i badekaret sammen med den og leke litt.

Og så kan dere gå på stranda sammen. Om sommeren kan dere bade sammen, og om vinteren kan du kaste pinner så langt du greier ut i vannet slik at den lille Pinguen din kan hente den til deg.

Dere blir nok et fint tospann.

:-)

Jeg har et vann like ved her. Kunne latt han svømme rundt der. Det hadde han syntes var stas. :)

Skrevet

Redda Joppe, død eller levande!

Jupp, jeg vokste opp med Joppe. :)

Kult! Jeg og...

Men i denne tråden fikk jeg vite av Angelica og Lillemus at Joppe er en muldvarp! Og ikk en pingvin..

*snufs* Depper litt ennå jeg...

Her har jeg vokst opp i den tro at Joppe er en pingvin, skkurat som min lille pingvin..

Jaja;)

Skrevet

Kult! Jeg og...

Men i denne tråden fikk jeg vite av Angelica og Lillemus at Joppe er en muldvarp! Og ikk en pingvin..

*snufs* Depper litt ennå jeg...

Her har jeg vokst opp i den tro at Joppe er en pingvin, skkurat som min lille pingvin..

Jaja;)

Jeg trodde Joppe var et pinnsvin.

Men det er jo ikke så godt å vite. Han var alltid borte. :)

Skrevet

Jeg trodde Joppe var et pinnsvin.

Men det er jo ikke så godt å vite. Han var alltid borte. :)

*lol*

Sant nok!!

Skrevet

Jeg hadde en gang en pingvin jeg! Men det var en kosebamse da...

Jeg koste faktisk så mye med den, at den ble slitt/ødelagt. Mamma sydde han iherdig sammen igjen:)

Husker du forøvring "Redda Joppe"? :)

Ha ha, ja, Joppe var konge!

Skrevet

Den finnes ikke i norsk utgave, ei heller aner jeg om den kommer, men du kan bestille den fra England. Tror også jeg har sett den engelske utgaven på Platekompaniet.

Jeg har funnet ut av det selv nå. Den kommer snart. :-)

Skrevet

Du må se filmen av Al Gore.

Den skal jeg og se! Gleder/gruer meg....

Skrevet

Ja takk, jeg vil gjerne ha en pingvin. En som vagger omkring i stua mens jeg forer den med fisk. Med strømkrisa hadde det vært midt i blinken, da har vi jo noe igjen for å sitte og fryse hele vinteren.

(Får vel rote frem ullgenseren etter hvert.)

"da har vi jo noe igjen for å sitte og fryse hele vinteren"

*lol*!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...