Dory Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du må se filmen av Al Gore. http://www.klimatiltak.no/ 0 Siter
Dory Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du må se filmen av Al Gore. http://www.klimatiltak.no/ 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Jeg trodde Joppe var et pinnsvin. Men det er jo ikke så godt å vite. Han var alltid borte. "Men det er jo ikke så godt å vite. Han var alltid borte. :)" Ha ha ha ha.. dagens nr 2! 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du skulle hatt den pingvinen i Madagaskar du, han som er en racer til å lage Sushi, så hadde du fått to ting du liker på en gang! (alt hva man får med seg her inne altså). Men ikke brødrene, da hadde det bare blitt develskap tror jeg... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hva slags avføring har pingviner? Kan dem trenes til å gjøres husrene? Kanskje noe å tenke på før du tenker no mer? 0 Siter
Velouria Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Det er utrolig artige skapninger. Veldig menneskeaktige. Men se dokumentarfilmen. Dog bør du ikke forvente action, slik AmberSun gjorde. Da vil du bli skuffet. Det er ikke en eneste pingvin med AG3 der. Jeg forventer ikke noen pingviner med AG3, selvom det sikkert ville vært ganske underholdene det også. 0 Siter
Velouria Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Så hadde det kanskje blitt litt trangt i badekaret til SDD... Om ikke han har et jævlig stort badekar så er det nok det 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Om ikke han har et jævlig stort badekar så er det nok det Han får ta pingvinen sin med i frognerbadet! 0 Siter
Velouria Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg hadde en gang en pingvin jeg! Men det var en kosebamse da... Jeg koste faktisk så mye med den, at den ble slitt/ødelagt. Mamma sydde han iherdig sammen igjen:) Husker du forøvring "Redda Joppe"? Jeg trodde han var en bever.. 0 Siter
Dory Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg trodde han var en bever.. *lol* ) 0 Siter
Velouria Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 *lol* ) Det er vel ikke en han heller da, men en jente også? *dån* Da sprekker barneminnene totalt i tusen knas, så vær så snill å bekrefte for meg at Joppe er et hanndyr. Pliiiis! 0 Siter
laban Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det er vel ikke en han heller da, men en jente også? *dån* Da sprekker barneminnene totalt i tusen knas, så vær så snill å bekrefte for meg at Joppe er et hanndyr. Pliiiis! Joppe er en hann-muldvarp tror 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg har en Den er ikke så veldig levende da - men den er med oss overalt, har vært det de siste tre årene, har plass ved bordet, plass i sengen, plass på badet, liker best saltstenger og ostebiter, ikke rosiner. Han hjelper for/mot alt, og er ikke noe annet enn min fantastiske hjelper, støtte og følgesvenn - aller mest fordi barnet mitt forguder ham 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Jeg har en Den er ikke så veldig levende da - men den er med oss overalt, har vært det de siste tre årene, har plass ved bordet, plass i sengen, plass på badet, liker best saltstenger og ostebiter, ikke rosiner. Han hjelper for/mot alt, og er ikke noe annet enn min fantastiske hjelper, støtte og følgesvenn - aller mest fordi barnet mitt forguder ham Da var jeg solgt. Ser ut som jeg blir nødt til å komme på dette nakenforspillet snart! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Da var jeg solgt. Ser ut som jeg blir nødt til å komme på dette nakenforspillet snart! Problemet er at han er med Billa overalt - og jeg tenker inni hodet mitt at hun kanskje ikke burde være der om du dukker opp naken? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Problemet er at han er med Billa overalt - og jeg tenker inni hodet mitt at hun kanskje ikke burde være der om du dukker opp naken? Ah, så den funker som barnevakt også. Da er det nok best at pingvinen tar med seg Billa (de navnene dere har på ungene deres her inne henger ikke på greip) ut en tur. Selv om dealen vel egentlig var at det var du som skulle stille naken. 0 Siter
Velouria Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Joppe er en hann-muldvarp tror Da velger jeg å tro på dine ord, takk skal du ha. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Ah, så den funker som barnevakt også. Da er det nok best at pingvinen tar med seg Billa (de navnene dere har på ungene deres her inne henger ikke på greip) ut en tur. Selv om dealen vel egentlig var at det var du som skulle stille naken. Uansett hvem som er naken så er det best uten barn Men da blir det tur med Tux & Billa, og så har vi nakenfest hjemme! 0 Siter
Dory Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det er vel ikke en han heller da, men en jente også? *dån* Da sprekker barneminnene totalt i tusen knas, så vær så snill å bekrefte for meg at Joppe er et hanndyr. Pliiiis! *lol*!! Ja, det er ille når barndomsillusjoner går i kbas... *Hulk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.