Gå til innhold

Pingviner

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dory

16

• ShitDiddelyDo

12

• Angelica :o)

11

• hare1365380455

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg trodde Joppe var et pinnsvin.

Men det er jo ikke så godt å vite. Han var alltid borte. :)

"Men det er jo ikke så godt å vite. Han var alltid borte. :)"

Ha ha ha ha.. dagens nr 2! :D

Skrevet

Du skulle hatt den pingvinen i Madagaskar du, han som er en racer til å lage Sushi, så hadde du fått to ting du liker på en gang! (alt hva man får med seg her inne altså).

Men ikke brødrene, da hadde det bare blitt develskap tror jeg...

Gjest trultemor26
Skrevet

Hva slags avføring har pingviner? Kan dem trenes til å gjøres husrene? Kanskje noe å tenke på før du tenker no mer?

Skrevet

Det er utrolig artige skapninger. Veldig menneskeaktige.

Men se dokumentarfilmen. Dog bør du ikke forvente action, slik AmberSun gjorde. Da vil du bli skuffet. Det er ikke en eneste pingvin med AG3 der. :)

Jeg forventer ikke noen pingviner med AG3, selvom det sikkert ville vært ganske underholdene det også. :)

Skrevet

Så hadde det kanskje blitt litt trangt i badekaret til SDD...;)

Om ikke han har et jævlig stort badekar så er det nok det ;)

Skrevet

Om ikke han har et jævlig stort badekar så er det nok det ;)

Han får ta pingvinen sin med i frognerbadet!

Skrevet

Jeg hadde en gang en pingvin jeg! Men det var en kosebamse da...

Jeg koste faktisk så mye med den, at den ble slitt/ødelagt. Mamma sydde han iherdig sammen igjen:)

Husker du forøvring "Redda Joppe"? :)

Jeg trodde han var en bever.. :)

Skrevet

*lol*

:))

Det er vel ikke en han heller da, men en jente også? *dån*

Da sprekker barneminnene totalt i tusen knas, så vær så snill å bekrefte for meg at Joppe er et hanndyr. Pliiiis!

Skrevet

Da sprekker barneminnene totalt i tusen knas, så vær så snill å bekrefte for meg at Joppe er et hanndyr. Pliiiis!

Joppe er en hann-muldvarp

tror

Skrevet

Jeg har en :)

Den er ikke så veldig levende da - men den er med oss overalt, har vært det de siste tre årene, har plass ved bordet, plass i sengen, plass på badet, liker best saltstenger og ostebiter, ikke rosiner.

Han hjelper for/mot alt, og er ikke noe annet enn min fantastiske hjelper, støtte og følgesvenn - aller mest fordi barnet mitt forguder ham :)

Skrevet

Jeg har en :)

Den er ikke så veldig levende da - men den er med oss overalt, har vært det de siste tre årene, har plass ved bordet, plass i sengen, plass på badet, liker best saltstenger og ostebiter, ikke rosiner.

Han hjelper for/mot alt, og er ikke noe annet enn min fantastiske hjelper, støtte og følgesvenn - aller mest fordi barnet mitt forguder ham :)

Da var jeg solgt.

Ser ut som jeg blir nødt til å komme på dette nakenforspillet snart! :)

Skrevet

Da var jeg solgt.

Ser ut som jeg blir nødt til å komme på dette nakenforspillet snart! :)

Problemet er at han er med Billa overalt - og jeg tenker inni hodet mitt at hun kanskje ikke burde være der om du dukker opp naken?

Skrevet

Problemet er at han er med Billa overalt - og jeg tenker inni hodet mitt at hun kanskje ikke burde være der om du dukker opp naken?

Ah, så den funker som barnevakt også. Da er det nok best at pingvinen tar med seg Billa (de navnene dere har på ungene deres her inne henger ikke på greip) ut en tur. :)

Selv om dealen vel egentlig var at det var du som skulle stille naken. :)

Skrevet

Joppe er en hann-muldvarp

tror

Da velger jeg å tro på dine ord, takk skal du ha. :)

Skrevet

Ah, så den funker som barnevakt også. Da er det nok best at pingvinen tar med seg Billa (de navnene dere har på ungene deres her inne henger ikke på greip) ut en tur. :)

Selv om dealen vel egentlig var at det var du som skulle stille naken. :)

Uansett hvem som er naken så er det best uten barn :)

Men da blir det tur med Tux & Billa, og så har vi nakenfest hjemme!

Skrevet

*lol*!!

Ja, det er ille når barndomsillusjoner går i kbas...

*Hulk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...