Dory Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 *Iiiik* Da jeg kom hjem i dag, var det skjedd en liten lekasje fra oppvaskmaskinen min. Gulvet har allerede fått en liten vannskade.. Dette dekkes av forsikringsselskap, det har jeg fått bekreftet. (Det har antageligvis kommet ganske mye vann under parketen, fordi den var veldig futig, og man kan se tydelige fuktskader.) Men.. Jeg har ikke ringt rørlegger ennå, fordi jeg vil avente å høre med borettslaget hvordan jeg skal gjøre dette. Og da jeg ringte de, hadde de stengt:( Noen som vet hva som kommer til å skje? Kommer det en rørlegger å sjekker lekasjen først, så blir det etterhvert ordnet gulv? Må jeg legge ut for rørlegger?? Og... er det raskt å få en rørlegger til å komme...? *Håpe* Jeg som skal på en ukes etterlengtet ferie på fjellet uten dekning i morgen... 0 Siter
Dory Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Leksajen er stoppen nå (dvs jeg fikk stoppet den ved å slå av kranen) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.