Gå til innhold

Min mann fantaserer om andre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen din er en idiot.

Ikke fordi han fantaserer om dine venninner, men fordi han forteller om disse fantasiene til deg.

Jepp.

Det riktige svaret er selvsagt 'fantasier ? Eneste jeg fantaserer om er deg, kjære'.

Noen ganger vil vi mennesker helst høre løgnen

Annonse

Jeg fantaserer aldri om andre enn samboeren. Er jeg unormal?

Vel, da er du som meg! Jeg har et fantastisk sexliv med min kjæreste, så jeg har mer enn nok med å fantasere om henne når vi ikke er sammen...Noe flottere enn denne Kvinnen finnes nemlig ikke! Sånn er det bare!

Vel, du la opp til å fortelle om seksuelle fantasier, og da må du tåle å høre det han sier også.

Er han typen som kan være utro, så hadde jeg passet på å ikke la ham være alene med de venninnene mine.

Ellers er det vel ikke så mye du kan gjøre...

Annonse

Dette er nok vanligere enn du tror. Mange fantaserer om andre enn kjæresten og ikke altfor sjelden inkluderer dette venner til partneren.

Men det er selvfølgelig ikke noe en sier høyt.

Det er greit å si at en fantaserer om Angelina Jolie eller Brad Pitt da en aldri vil møte dem og de utgjør dermed ingen fare. En venninne vil han jo møte mange ganger og du vil fort bli utrygg på om han vil prøve seg på henne.

Han er altså ikke unormal, men kanskje ikke spesielt intelligent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...