terriaki Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 har nettopp fått positivt utslag på el-testen, og nå er jeg så glad Trodde jeg måtte igang med lege igjen for å bli gravid (pga PCOS), men nå er det enda håp for at vi skal klare det på egenhånd. JIPPI!!!! 0 Siter
Gjest Go go go go go go Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Stikk og pul da, istedet for å skrive her! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Da krysser jeg alt jeg har for dere!!! 0 Siter
Albertine Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Er det første gang du tester med EL-test? Du er klar over at vi med PCOS har forhøyet LH-verdier gjennom hele syklusen (stoffet som EL-testene slår ut på) og at du da kan risikere at testene alltid er positive selv om du ikke har EL? Det sikreste er å tempe gjennom hele syklusen, da vet du med stor sikkerhet om du har hatt EL. Ikke meningen å ta fra deg gleden, håper virkelig at det er the real thing! 0 Siter
Albertine Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 ...og så leste jeg innlegget under, og du har ikke fått utslag før... FLOTT! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.