Gjest snart døv Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Noen som vet om det lar seg gjøre å skru opp volumet på pc'n mer enn enn hva man får til med å ha winamp og lydkortet på full fres? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Noen datamaskiner har rett og slett puslete lyd. Det er det eneste jeg ikke er 100% fornøyd med på min laptop. Ser jeg film med lyden på full guffe skremmer jeg ikke noen i stolen ved siden av en gang. :-D 0 Siter
Prozak Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hvis du åpner volumkontrollen(e), så har du mer enn bare den "vanlige" volumkontrollen (Master Volume, Wave...). Husker ikke hvordan WinAmp var, men jeg vil tro den bare går på Master Volume. Hvis Wave så er stilt lavt, så kan du skru opp den helt. "........................................." 0 Siter
hidi Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Noen datamaskiner har rett og slett puslete lyd. Det er det eneste jeg ikke er 100% fornøyd med på min laptop. Ser jeg film med lyden på full guffe skremmer jeg ikke noen i stolen ved siden av en gang. :-D Har du et sterkt ønske om å skremme noen i stolen ved siden av deg.....hm *kunne ikke dy meg* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Har du et sterkt ønske om å skremme noen i stolen ved siden av deg.....hm *kunne ikke dy meg* :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.