Gå til innhold

Hvor mange måneder prøvde dere før det klaffet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige gang: 9 mnd.

Denne gangen: foreløpig noen måneder... vet ikke helt når jeg skal telle fra. ;) 9 mnd siden vi kutta prevensjon, 2-3 mnd siden vi begynte å virkelig tenke på det og prøve ordentlig.

Skrevet

Forrige gang: 9 mnd.

Denne gangen: foreløpig noen måneder... vet ikke helt når jeg skal telle fra. ;) 9 mnd siden vi kutta prevensjon, 2-3 mnd siden vi begynte å virkelig tenke på det og prøve ordentlig.

Gratulerer! Visste ikke at du er gravid på nytt :-)

Skrevet

Gratulerer! Visste ikke at du er gravid på nytt :-)

Nei, er ikke det.

Skrevet

Nei, er ikke det.

Da var det egnet til å mistolke... hehe

"Hvor mange måneder prøvde dere før det klaffet?" står det i overskriften, men da har det jo ikke klaffet ennå denne gang.

Håper det gjør det snart da!

Skrevet

Da var det egnet til å mistolke... hehe

"Hvor mange måneder prøvde dere før det klaffet?" står det i overskriften, men da har det jo ikke klaffet ennå denne gang.

Håper det gjør det snart da!

Det var derfor jeg skrev "foreløpig".. ;)

Men skjønner at det kunne misforståes. Tenkte ikke på det da jeg skrev.

Skrevet

Slapp av!!!!

Første gangen prøvde vi i 3 år før det klaffet. Da hjelper det lite å være utålmodig.

Andremann fant veien til mange leeeenge før vi hadde tenkt det. Hun ble født 14,5 mnd etter førstemann.

Tredjemann satt på første eggløsning etter at spiralen var tatt ut!

Skrevet

Det var derfor jeg skrev "foreløpig".. ;)

Men skjønner at det kunne misforståes. Tenkte ikke på det da jeg skrev.

Jeg misforsto ikke...

Skrevet

Det tok 2 mnd før det klaffet! Var faktisk overrasket over at det ikke tok lenger tid!

Skrevet

Hei.

Vi klarte det på første forsøk, men det ble SA etter 5 uker:( Men vi prøver videre når vi nå vet at jeg faktisk lett blir gravid:)

lykke til, og stå på til dere klarer det...

Skrevet

for meg tok det 2,5ÅR..... så ikke gled deg for fort, men det er jo forskjell fra persom til person...

lykke til

Skrevet

Med snuppa tok det ganske nøyaktig en måned fra jeg tok siste p-pille til jeg stod med positiv test i hånda.

Håper det går like fort neste gang også...

Skrevet

Med 1 mann som er 5 år nå tok det 2 måneder.Vi prøver å få nr 2 nå men det tar sin tid.har prøvd i 1 år og jeg begynner å bli lei.Har mest lyst til å gi opp men vil ikke at sønnen min skal være enebarn.Jeg er det og savner det å ha søsken nå som jeg er voksen.Savnet det ikke som barn.Lykke ti

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...