Gå til innhold

vil gjerne ha barn nå....men

Anbefalte innlegg

Gjest skaltroda

er 23år, ferdig på med 5årig utdannelse om 2år. Er i et fast og langvarig forhold, han jobber. de fleste sier vent til du er ferdig med studier, men det er da mange som går flere år på skolen selv med flere barn!?! hvorfor skal man alltid være så fornuftig å vente til alt mulig(jobb,hus,bil,hund osv...) er i orden?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245864-vil-gjerne-ha-barn-n%C3%A5men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skal vente fordi det å få barn er en utrolig stor omveltning i livet, og fordi veldig mange ikke gjør ferdig studiene sine etter at barnet har kommet. Andre klarer det, men det er mye mer slitsomt enn før man fikk barn.

Du er ung og klarer helt fint å vente 1 år til. (For da kan dere starte prøvingen, og du kan gå gravid siste året...)

Man skal vente fordi det å få barn er en utrolig stor omveltning i livet, og fordi veldig mange ikke gjør ferdig studiene sine etter at barnet har kommet. Andre klarer det, men det er mye mer slitsomt enn før man fikk barn.

Du er ung og klarer helt fint å vente 1 år til. (For da kan dere starte prøvingen, og du kan gå gravid siste året...)

Så må vi håpe hun slipper morgenkvalmen og bekkenløsning. :-)

Jeg hadde gjort meg ferdig med utdannelsen. Du får faktisk ikke noe særlig tid til deg og dine ting etter den lille kommer i hus. : ) Orker så vidt å se på nyheter etter poden har lagt seg jeg. Hadde ikke hatt overksudd til studier når man har alt det andre å ordne.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...