Sofline Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Er det noen som vet hvor man kan få gjort det? (Og evt. ca. pris) Jeg tenkte det ville være en fin julegave til mamma, som virkelig aldri ønsker seg noe som helst. Jeg snakker ikke om VHS, men små kasetter som har vært inne i videokamera, hvis det har noen betydning. 0 Siter
red Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du får sikkert gjort det for et par hundrelapper. Du må definere hva du mener med hva du mener med gamle kassetter. er det hi8 ? da kan du feks prøve http://www.bgavideo.com/norge/VHS_Hi8.html 0 Siter
Gjest media hit og dit Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Synd at jeg ikke får lov å reklamere for det. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Du har ikke en dvd opptager da? Da kan du spille av og lagre på den og redigere og ta det opp på cd. En opptager koster vel fra 2.000 og oppover. 0 Siter
red Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Du har ikke en dvd opptager da? Da kan du spille av og lagre på den og redigere og ta det opp på cd. En opptager koster vel fra 2.000 og oppover. Så lenge man har en avspiller som kan spille av orginalbåndet er det ikke noe problem 0 Siter
keinstein Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Sett inn et TV-kort i PC'en og bruk MS Movie Maker, det er billigst. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Sett inn et TV-kort i PC'en og bruk MS Movie Maker, det er billigst. Det blir alt for teknisk for meg, og jeg har ikke dvd-brenner. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Du har ikke en dvd opptager da? Da kan du spille av og lagre på den og redigere og ta det opp på cd. En opptager koster vel fra 2.000 og oppover. Nei, det har jeg ikke, og dvd-spilleren er helt ny, så jeg akter ikke å investere i noe nytt. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Du får sikkert gjort det for et par hundrelapper. Du må definere hva du mener med hva du mener med gamle kassetter. er det hi8 ? da kan du feks prøve http://www.bgavideo.com/norge/VHS_Hi8.html Jeg tror det er hi8. Takk for tips! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.