Gå til innhold

Er dette en sånn skremmelink?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er et bilde kan det være det, ja. Jeg tror jeg skremte noen med det en gang..... (Stemmer det, SDD?)

Skrevet

Ja det er det :P

åååå så glad jeg er for at jeg ikke åpnet den -svigerinna mi har sendt - den hun er 21 år -hun må snart skjønne at jeg er en dame oppi åra! :)

Gjest kjerringbissel
Skrevet

Er det ikke bare en vanlig kvinne før og fire år etter ekteskapet inngåelse?

Skrevet

åååå så glad jeg er for at jeg ikke åpnet den -svigerinna mi har sendt - den hun er 21 år -hun må snart skjønne at jeg er en dame oppi åra! :)

Å jeg har blitt skremt mange ganger av lillebroren min.... Jeg har sagt at han må være forsiktig så jeg ikke får hjerteinfarkt eller noe.. En gang jeg var på kjøkkenet (i mine egne tanker) sto han plutselig bare der utenfor i mørket.. Som jeg skvatt! (Jeg så plutselig ansiktet tett på vinduet.) Han har også plutselig hoppet opp når jeg har stått foran vinduet ved kjøkkenbenken....

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Huff!

For et sjokk!

Tror aldri pelsen vil *legge seg* igjen.

Og du advarte meg, også..

Og så var jeg så dum..

_Nysgjerrighet _kan_ straffe seg, fant jeg ut..

Skrevet

hihi! .men jeg skal IKKE se den selv,.

Skrevet

Å jeg har blitt skremt mange ganger av lillebroren min.... Jeg har sagt at han må være forsiktig så jeg ikke får hjerteinfarkt eller noe.. En gang jeg var på kjøkkenet (i mine egne tanker) sto han plutselig bare der utenfor i mørket.. Som jeg skvatt! (Jeg så plutselig ansiktet tett på vinduet.) Han har også plutselig hoppet opp når jeg har stått foran vinduet ved kjøkkenbenken....

hadde en sånn anbo engang - men han mente ikk å skremme -han var i grunn bare dum...hehe. Han kom på verandaen med kaffekoppen og tøflene og stod og glodde inn på oss -fy flate. en gang hadde han en svær padde han ville vise oss -og satte den på ruta - DA ville han skremme da -

Skrevet

Uæææææææææææ!!!

Nå spratt jeg sikkert en meter opp fra sofaen, og det til tross for at jeg var forberedt på noe skummelt.

Skrevet

hadde en sånn anbo engang - men han mente ikk å skremme -han var i grunn bare dum...hehe. Han kom på verandaen med kaffekoppen og tøflene og stod og glodde inn på oss -fy flate. en gang hadde han en svær padde han ville vise oss -og satte den på ruta - DA ville han skremme da -

Oj! Så hadde jeg nok hoppet litt tror jeg...

Skrevet

Ja, og ikke var det noe å skrike haue av......

Som du sier ekteskapet kan gjøre så mye for en kvinne, og ikke alltid positivt.

*lol*

Gjest Princess Peach
Skrevet

*LOL*

En padde! Kul nabo. :)

Naboen skremte meg med hvit spøkelsesmaske og lang svart parykk utenfor vinduet en natt! Og jeg fant ikke ut før lenge etterpå hvem det var som hadde gjort det! :D

ylvali1365381015
Skrevet

men i _helvete_ da flisa!??

huff, jeg har høy puls ennå...

;-)

ylvali1365381015
Skrevet

huffameg, er du bitter kanskje? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...