Gå til innhold

Er det sånn, altså? (om hår)

Anbefalte innlegg

Ja, sånn er det faktisk.

Håper at du er klar over at det du sier her er følgende: En som er barbert vasker seg ofte mellom bena enn en som ikke er barbert. Les hva jeg spør deg om, som du sier er tilfellet.

"........................................."

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• mumitrollet

9

• candyqueen_83

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har jo heller ikke sagt at det _forhindrer_ sopp eller infeksjoner. Og jeg har heller ikke sagt - ihvertfall ikke når jeg fikk omformulert meg - at beskyttelsesfunksjonen ikke eksisterer.

Når det gjelder lukt, så er det engang slik at vi har kjertler som utskiller ekstra mye svette/lukt i skrittet og under armene. Dette henger bl.a sammen med hvor kvinnen er i syklusen (som er elementært mtp. forplantning), og det henger for begge kjønn sammen med seksuell opphisselse - og dermed seksuell attraksjon fra naturens side. Disse stedene har også mer hår enn andre steder på kroppen, nettopp for å fange opp og holde på det som kjertlene produserer.

"......................................."

Nå ble jeg litt lei av dette. Min kommentar var til "glatt" som sa at kjæresten barberte seg for å hindre sopp, bakterier etc. Du svarte at man ikke holder vekk bakterier med hår. Jeg argumenterte mot dette bl.a. ved å vise til at ditt syn strider mot fagfolks oppfatning.

DET er det jeg snakker om. Jeg vet ikke helt hva det er du snakker om nå...

Håper at du er klar over at det du sier her er følgende: En som er barbert vasker seg ofte mellom bena enn en som ikke er barbert. Les hva jeg spør deg om, som du sier er tilfellet.

Nå kverulerer du. Når en kvinne er helt barbert, er hun mer utsatt for ulumskheter enn om hun hadde hår. Ønsker hun å være barbert er det lurt å passe ekstra godt på mht til hygiene osv. Mange faktorer, f.eks. bomullstruser, bruk av bind i stedet for tampong, normal hygiene osv osv. Se for øvrig svar lengre ned.

Nå ble jeg litt lei av dette. Min kommentar var til "glatt" som sa at kjæresten barberte seg for å hindre sopp, bakterier etc. Du svarte at man ikke holder vekk bakterier med hår. Jeg argumenterte mot dette bl.a. ved å vise til at ditt syn strider mot fagfolks oppfatning.

DET er det jeg snakker om. Jeg vet ikke helt hva det er du snakker om nå...

Det siste jeg skrev til deg, var et svar på et litt ulogisk svar du kom med når jeg videreførte det du sa om at "hun kompenserer....og unngår sopp til tross for glattbarbering". Ta det nå ikke så tungt :-)

Det siste jeg skrev til deg, var et svar på et litt ulogisk svar du kom med når jeg videreførte det du sa om at "hun kompenserer....og unngår sopp til tross for glattbarbering". Ta det nå ikke så tungt :-)

Hjelp meg...

Jeg antar at hun kompenserer siden hun slipper sopp, bakterier etc til tross for at hun er barbert. Bedre nå?

Lite å finne på i kveld? Vel, jeg går i alle fall og legger meg nå. God natt!

Hjelp meg...

Jeg antar at hun kompenserer siden hun slipper sopp, bakterier etc til tross for at hun er barbert. Bedre nå?

Lite å finne på i kveld? Vel, jeg går i alle fall og legger meg nå. God natt!

Ta det ikke så tungt, sa jeg. Med en smiley. Men du harket likevel opp et humørløst svar. Jaja :-)

"........................................"

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...