Gå til innhold

Får du bakrus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir aldri fyllesjuk. En allergipille før seansen sørger for det.

Smart!

Skrevet

Bakrus; jeg nei! Langt ifra.

Her sprudles det klokken syv dagen derpå.....

*så har jeg vel muligens høy intelligens da og ikke er det min feil*

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg blir aldri fyllesjuk. En allergipille før seansen sørger for det.

Smart!

Det har jeg prøvd, funka ikke på meg. Da kan du tenke deg intelligensen min!

Skrevet

Jeg er nok unntaket som bekrefter regelen ;) Har alltid blitt noe sinnssykt fyllesyk med slapphet og tynnslitte nerver. Men usmart? Næh.

Skrevet

Prøv Aerius. Den blir du ikke søvnig av (som Zyrtec), og den funker garantert.

Gjest trultemor26
Skrevet

Prøv Aerius. Den blir du ikke søvnig av (som Zyrtec), og den funker garantert.

Nå er det lenge til jeg kan slenge meg utpå glad-fylla igjen, eller noe slags form for fyll, men jeg skal prøve å huske det der ;)

Takk for tips.

Skrevet

Jeg er nok unntaket som bekrefter regelen ;) Har alltid blitt noe sinnssykt fyllesyk med slapphet og tynnslitte nerver. Men usmart? Næh.

Jeg ble så lykkelig jeg. Tenk å være intelligent bare fordi man ikke er fyllesyk.....Klart jeg trykket det steinhardt til brystet, og ikke slipper jeg taket heller.

Jeg mener IQ-testene er helt bortkastet etter dette!

*jippi*

Skrevet

Da tror jeg at jeg blir dummere å dummere med åra, oi oi!

Skrevet

Funker ikke på meg heller.. Men drikke mindre, drikka vann ved siden av og slutte å drikke noen timer før man legger seg gjør susen. Men det har kanskje skjedd en gang... : ) Så ja, jeg blir litt uggen dagen etter, men ikke fyllesjuk direkte. Må jo uansett opp kl. 7 med lillegutt. Han sover ikke lenge selv om det er søndag.. Så er det heller ikke så smart å drikke seg full med en liten gutt i heimen, så er ikke så dum allikevel. : ) kanskje..?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Huff, i følge dette må jeg nesten være skyldig IQ! :P

Skrevet

Funker ikke på meg heller.. Men drikke mindre, drikka vann ved siden av og slutte å drikke noen timer før man legger seg gjør susen. Men det har kanskje skjedd en gang... : ) Så ja, jeg blir litt uggen dagen etter, men ikke fyllesjuk direkte. Må jo uansett opp kl. 7 med lillegutt. Han sover ikke lenge selv om det er søndag.. Så er det heller ikke så smart å drikke seg full med en liten gutt i heimen, så er ikke så dum allikevel. : ) kanskje..?

Jeg drikker mye mindre enn før, og jeg slutter også å drikke en god stund før jeg legger meg (eller er oppe en stund etter festen). + jeg drikker vann og brus også. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...