Gjest Begynner å bli lei jeg Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei Har et litt kinkig problem jeg håper noen kan hjelpe meg med å finne ut av. Har gått på psprøyte i ca 7 år med kun et lite opphold på ca 2 mnd midt i. Har aldri hatt blødninger i løpet av denne tiden, men jeg har alltid tatt neste sprøyte en ukes tid før den forrige går ut, slik at jeg får overlapp. Sist gang nå gjorde jeg ikke det, jeg var 1 dag på overtid. Nå har jeg hatt småblødninger i 2 ukers tid. Det er ikke så mye som en vanlig mens, det er for lite til å bruke tampong. I tillegg er blodet ganske så brunt. Har ikke lagt merke til noen spesielle lukter eller noe sånt. Hva kan dette være? Er det blødninger som følge av at jeg var for sent ute med sprøyta? Neste sprøyte skal settes om 3 uker for å gi 1 ukes overlapp. Kan jeg sette den nå og bli kvitt blødningene? Har ikke hatt noe ubehag annet enn at det selvfølgelig ikke er artig å blø hele tiden.. Hva kan dette være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/245903-bl%C3%B8r-og-bl%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.