Gå til innhold

Hva tjener du i mnd?

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

6

• Gemini

5

• citoyen

2

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest liten stilling
Skrevet

Jeg jobber ikke så mye så jeg har bare 5000 utbetalt. Jeg jobber i helsesektoren og er IKKE fornøyd med lønn! Nå har jeg også fått økt ansvar uten at det vises noe sted.

Skrevet

Ingeniør, får utbetalt i underkant av 20K, men det står ikke i forhold til utdannelsen min.

Men så er jo Norge det landet hvor utdannelse lønner seg minst.

Gjest vetikkehvaslagsnickjegskalha
Skrevet

Jobber på kontor. Fakturerer, godkjenner fakturaer, skriver ordre, lager kataloger, sender ut massebrev til kunder, lager nyhetsbrev, skriver ut statistikker for sjefen, bestiller rekvisita og div. annet kontorarbeid.

Har brutto 26000 i måneden, 17500 etter skatt.

Jeg er IKKe fornøyd med lønna.

Var fornøyd med lønna når jeg startet her for snart 10 år siden. Men etter å kun ha gått opp knappe 2% i året i lønnsøkning i mange år er jeg ikke fornøyd.

Gjest knoll@tott
Skrevet

Tekniker i "statelig bedrift"

24000,-pr. mnd

Dårlig betalt i forhold til privat bedrift.

Har såpass spesiell utdannelse at jeg ikke har noen problem å få meg bedre betalt jobb....

Men har kommet så langt at lønna ikke er det viktigste,-men at jeg trives og har det bra...

Skrevet

Jeg har to jobber, IT samt eget firma som driver med digitale ablegøyer.

Snittbrutto på 35-40.000

Gjest aldeles ikke!!
Skrevet

Jeg jobber ikke så mye så jeg har bare 5000 utbetalt. Jeg jobber i helsesektoren og er IKKE fornøyd med lønn! Nå har jeg også fått økt ansvar uten at det vises noe sted.

Gjør ikke det døyt, aetat "lønner" meg med ca 18000,- måneden før skatt. Men siden de nå skal koste på meg en utdannelse, holder jeg ut, og håper på litt høyere lønn om 4-5 år!

Skrevet

Jobber i helsesektoren. Får bare utbetalt pluss minus 12 000. Har bare 50 % stilling og et par ekstravakter.

Gjest liten stilling
Skrevet

Gjør ikke det døyt, aetat "lønner" meg med ca 18000,- måneden før skatt. Men siden de nå skal koste på meg en utdannelse, holder jeg ut, og håper på litt høyere lønn om 4-5 år!

Er du ute etter å provosere?

Jeg har en sykdom som gjør at jeg nå ikke kan jobbe mer, og jeg studerer også for å senere få en bedre stilling. Det betaler jeg selv så vi har det stramt økonomisk.

Gjest aldeles ikke!!
Skrevet

Er du ute etter å provosere?

Jeg har en sykdom som gjør at jeg nå ikke kan jobbe mer, og jeg studerer også for å senere få en bedre stilling. Det betaler jeg selv så vi har det stramt økonomisk.

Den skulle ikke til deg da, sendte jeg den til deg? Aldri feilet på det før, sorry!

Skrevet

18000 for ikke å gjøre en dritt???? Herregud,skjønner ikke egentlig hvorfor man skal jobbe da ... PS:Jeg er ikke noe tilhenger av å snylte assa.jobber selv. Men syns det er helt utrolig. Hvem som helst kan jo gå på Aetat

Gjest knoll@tott
Skrevet

18000 for ikke å gjøre en dritt???? Herregud,skjønner ikke egentlig hvorfor man skal jobbe da ... PS:Jeg er ikke noe tilhenger av å snylte assa.jobber selv. Men syns det er helt utrolig. Hvem som helst kan jo gå på Aetat

Tjaaa...så var det det med samvittigheta da...

Skrevet

Tjaaa...så var det det med samvittigheta da...

ja ikke sant. Kunne aldri falt meg inn,men skjønner folk som velger det når de får utbetalt like mye,og kanskje mer enn om de hadde jobbet.

Skrevet

Lønna er ikke så vært her i landet, hadde det ikke vært for boligprisene. Skal man ha en ok bolig her i Oslo må man jo betale 2 mill.

Skrevet

Sivilingeniør. Ca 45 000 kroner utbetalt.

Hvor jobber en sivilingeniør?

Gjest aldeles ikke!!
Skrevet

Gjør og gjør fru Blom, har vært syk da, så i utgangspunktet kunne jeg ikke gjort noe da..Men siden jeg nå er kommet dit hen at en omskolering er eneste utvei, sitter jeg nå og er noenlunde frisk, og er ikke arbeidsledig, så da har jeg MYE fritid.

Jeg hadde nok ikke klart meg på mindre lønn enn det jeg gjør nå, men det er ille at de som jobber tjener mindre enn meg...

Gjest Fornøyd? NOT!!
Skrevet

Jeg tjener 280 000 i året (på full tid) Jobben er på et sentralbord,kjempe press og ingen samarbeid rundt oss. Vi er endestasjonen som blir nedlesset med arbeid, ansvaret her er kjempestort. Vi har ingen respekt, og er rimelig kjørte til tider. Vi får ingen fridager utenom feriedagene, all overtid skal betales ut. Avspasering er for alle andre på bygget, ikke oss to på sentralen. Er en av oss syk, må den andre jobbe utover arbeidstiden. (jeg jobber 70%, min kollega 80 %)I den ene sin ferie, må den andre jobbe 8,5 timers dag, hele ferien. Ingen 3'dje person skal brukes, så vi er dønn låst!!!

Nei, jeg er ikke fornøyd med hverken lønn eller arbeidssituasjon, og kommer til å søke ny jobb!

Noen som har en ledig kontor-assistent stilling til meg i Stavanger?? ;o)

Skrevet

Hvor jobber en sivilingeniør?

Det kommer da an på hva slags sivilingeniør man er...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...