Sofline Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 :-D det er da bra kost, om enn mager! håper på bedre tider for deg. humøret har du uansett, ser jeg. mvh, Jeg håper på bedre tider ja. Det går hardt utover sparepengene. Heldigvis har samboeren jobb. Det har jeg egentlig også; det er bare ikke noe å gjøre der for tiden. Vi flytter sannsynligvis snart til et sted med flere jobber. :-) 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det er ikke mye, ca 2500,- brutto, så her går det mest på viljen til å overleve enn så lenge. Men har tro på at det kommer bedre tider og at firmaet skal gå bra med tiden. Er selvstendig næringsdrivende. 0 Siter
Gjest vetikkehvaslagsnickjegskalha Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg tjener akkurat det samme som deg. Er lærer med 5 1/2 års utdannelse og 4 års ansiennitet. Jeg har nå 12 års ansinnitet, og også en del år på skolen. Derfor er jeg fortsatt ikke fornøyd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.