Gå til innhold

Barbering av underlivet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

7

• amber sun

6

• Prozak

4

• ylvali1365381015

4

Takk for svar, ett spm til (og det er kanskje enda dummere):

Kan du definere "nytt blad" for meg? :o) Altså: Kan jeg bruke det 2-3 ganger, eller en uke?

(Takknemlig for svar)

Hvis du bruker barberblad av god kvalitet (f.eks. "Gilette"), og barberer deg ofte, så holder et blad i noen uker (ca 20 ganger kanskje?). Dette varierer sikkert fra person til person, så du får prøve deg fram. Barberer du (nesten) hver dag,er hårene så korte at barberhøvelen ikke slites så kjapt.

Takk for svar, ett spm til (og det er kanskje enda dummere):

Kan du definere "nytt blad" for meg? :o) Altså: Kan jeg bruke det 2-3 ganger, eller en uke?

(Takknemlig for svar)

hehe jeg vil si at nytt blad er et som er brukt max en uke. :-)

Jeg byttet hver uke en stund, men det ble så dyrt, og når jeg ikke hadde noe problemer med nupper og sånn lenger heller så begynte jeg heller å ha bladene lenger.

Nå går det som sagt 3-4 uker ihvertfall mellom hver bytte.

Gjest uerfaren med dette

Hvis du bruker barberblad av god kvalitet (f.eks. "Gilette"), og barberer deg ofte, så holder et blad i noen uker (ca 20 ganger kanskje?). Dette varierer sikkert fra person til person, så du får prøve deg fram. Barberer du (nesten) hver dag,er hårene så korte at barberhøvelen ikke slites så kjapt.

OK, takk for svar.

Jeg bruker Venus, det er vel kanskje ikke den beste? *grønn*

Annonse

Gjest uerfaren med dette

hehe jeg vil si at nytt blad er et som er brukt max en uke. :-)

Jeg byttet hver uke en stund, men det ble så dyrt, og når jeg ikke hadde noe problemer med nupper og sånn lenger heller så begynte jeg heller å ha bladene lenger.

Nå går det som sagt 3-4 uker ihvertfall mellom hver bytte.

OK, takk for svar.

OK, takk for svar.

Delte meninger her, men jeg er mest fornøyd med vanlig Gilette høvel. Ikke Venus eller damehøvel, men vanlig Gilette. Syns det blir finest og glattest sånn. :-)

OK, takk for svar.

Jeg måtte sjekke her, og det er faktisk "venus" jeg bruker også. "Venus vibrance". Selv synes jeg den er kjempebra! Jeg vil tro huden herdes etterhvert, for jeg har ingen problemer med nupper etc.

Annonse

Jeg vil ikka stubber som stikker. Vil gjerne ha bort alt. >Syns det føles best da. Ingen annen grunn...

Hvis du har _litt_ lengde på håret, så stikker det jo ikke?

Du behøver ikke la det vokse vilt for det?

"Kontrollert" lengde, og barbert bikiniklinje, er det fineste. Vet at svært mange menn er enige med meg i det. Å fjerne alt blitt liksom litt vel mye "ribbet kalkunskinn"...

Hvis du har _litt_ lengde på håret, så stikker det jo ikke?

Du behøver ikke la det vokse vilt for det?

"Kontrollert" lengde, og barbert bikiniklinje, er det fineste. Vet at svært mange menn er enige med meg i det. Å fjerne alt blitt liksom litt vel mye "ribbet kalkunskinn"...

Hva er et "ribbet kalkunskinn"?

(Har hørt om en ribbet kalkun, men et ribbet kalkunSKINN var nytt for meg)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...