Gå til innhold

jippi

ylvali1365381015

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

i kveld er det vin og glade mennesker!!

endelig fredag!

hva har dere for i kveld?

her er det taco hver bidige fredag, kommer ikke utenom en så etablert rutine, selv om jeg går lei innimellom.

kommer ofte besøk, da slår de seg ned ved bordet. så drikker vi litt vin og -jah! kooooser oss!

og det ikke krampe heller!

:-)))) sola skinner!

GOD HELG til alle dere!

mvh,

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skal vaske huset når samboeren har stått opp, så skal jeg på nattevakt. "Jippi". :P

Skrevet

God helg til deg også! Jeg er veldig glad i taco, men det er ikke alle her i huset... Så jeg aner ikke hva vi skal ha i dag. I morgen skal jeg på jobb og søndag skal jeg slappe av!

Skrevet

Jeg skal vaske huset når samboeren har stått opp, så skal jeg på nattevakt. "Jippi". :P

God nattevakt! Jeg skal nok passe på huset!;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

God nattevakt! Jeg skal nok passe på huset!;)

Bra! :D

Ikke rot deg bort i kjøkkenavdelingen, da. ;)

Skrevet

Bra! :D

Ikke rot deg bort i kjøkkenavdelingen, da. ;)

Jeg skal prøve på det... Det hadde vært litt kjipt om jeg glemte ut hvor jeg laget kveldsmaten...;)

*vimser litt rundt*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skal prøve på det... Det hadde vært litt kjipt om jeg glemte ut hvor jeg laget kveldsmaten...;)

*vimser litt rundt*

Kan jo bare stikke innom kafeteriaen og raske med deg noen kötbullar. ;)

Skrevet

Kan jo bare stikke innom kafeteriaen og raske med deg noen kötbullar. ;)

Det kan jeg også! Og så skal jeg synke ned i en god sofa et sted...

Skrevet

Tja, jeg skal kjøre billøp i morgen og må forberde det i kveld. Søndag skal jeg være hjemme og kose meg, selv om det blir endel å gjøre da også.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det kan jeg også! Og så skal jeg synke ned i en god sofa et sted...

Heldiggris... Får finne en god seng i morgen tidlig jeg da. :)

Skrevet

Heldiggris... Får finne en god seng i morgen tidlig jeg da. :)

Du kan få velge seng i natt, og så skal jeg nok være musestille i morgen mens du sover....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du kan få velge seng i natt, og så skal jeg nok være musestille i morgen mens du sover....

Herlig! Jeg tar den største dobbeltsenga de har, og legger meg midt i. :)

Skrevet

Herlig! Jeg tar den største dobbeltsenga de har, og legger meg midt i. :)

Gjør det, du. Det er fint å ha mye å velge i!

Skrevet

I kveld skal vi ha indrefilet av hjort, og sikkert en eller annen rødvin til.

Før det så har jeg tenkt og ta en kjapp rydding av stuebordene, og vaske litt klær.

Vi skal ha en rolig kveld bare oss, skal bli deiligt. I morgen reiser sambo på jakt, så da skal jeg bare pleie meg selv etter at guttungen er lagt.

Fredag er en fin dag, og vi koser oss ofte da :o)

Skrevet

God helg til deg også!

Her blir det en slapp kveld på sofaen uten samboer, skal kose meg med masse dårlige TV-programmer som jeg har tatt opp ;) Pluss spise godis og drikke rødvin mens jeg klapper hunden. Herlig!

Skrevet

Ikveld skal sambo på avslutningsfest for en kollega som skal slutte, mens jeg får overnattingsbesøk av niesen min på 8.

Jeg har laget rebusløp til henne (med bl.a. kryssord, gåter, rebus, litt regning etc), og til slutt skal hun komme frem til en godtepose jeg har gjemt :) Sambo har lastet ned Finding Nemo x-box spill til henne, så det må nok testes ut. Leier kanskje en film. Ser sikkert Nytt på nytt (ja hun liker det).

Skal spise spaghetti med purresaus, og masse snacks :D Selv tar jeg meg kanskje litt vin også.

Skrevet

Ikveld skal sambo på avslutningsfest for en kollega som skal slutte, mens jeg får overnattingsbesøk av niesen min på 8.

Jeg har laget rebusløp til henne (med bl.a. kryssord, gåter, rebus, litt regning etc), og til slutt skal hun komme frem til en godtepose jeg har gjemt :) Sambo har lastet ned Finding Nemo x-box spill til henne, så det må nok testes ut. Leier kanskje en film. Ser sikkert Nytt på nytt (ja hun liker det).

Skal spise spaghetti med purresaus, og masse snacks :D Selv tar jeg meg kanskje litt vin også.

Du høres jo ut som den kule tanta! :o)

Skrevet

Du høres jo ut som den kule tanta! :o)

det er jo det jeg prøver på da, vet du! hehe. vil være favoritt-tanta! (jeg er den eneste tanta hennes, så det skulle jo bare mangle)

Nei, men jeg liker å prøve å finne på ting som kan være gøy for henne når hun først kommer på besøk. Det SKAL være gøy å være borte hjemmefra av og til!

Skrevet

det er jo det jeg prøver på da, vet du! hehe. vil være favoritt-tanta! (jeg er den eneste tanta hennes, så det skulle jo bare mangle)

Nei, men jeg liker å prøve å finne på ting som kan være gøy for henne når hun først kommer på besøk. Det SKAL være gøy å være borte hjemmefra av og til!

Sant det!

Om noen år er det min tur, da blir tantungen min litt større. :o)

Men jeg har 3 yngre lillesøstre som jeg prøver og kose meg med når de er her. Og foreløpig har jeg status som kul, vi får håpe jeg beholder tittelen! ;o)

Skrevet

Sant det!

Om noen år er det min tur, da blir tantungen min litt større. :o)

Men jeg har 3 yngre lillesøstre som jeg prøver og kose meg med når de er her. Og foreløpig har jeg status som kul, vi får håpe jeg beholder tittelen! ;o)

ja, det er hardt arbeid å opprettholde en slik tittel! Lykke til :P

Nå må jeg ut og shoppe all snacksen jeg har skrytt av at vi skal fråtse oss i i kveld.

Så får du kose deg med middag og vin og din kjære :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...