Gå til innhold

jippi

ylvali1365381015

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, det er hardt arbeid å opprettholde en slik tittel! Lykke til :P

Nå må jeg ut og shoppe all snacksen jeg har skrytt av at vi skal fråtse oss i i kveld.

Så får du kose deg med middag og vin og din kjære :)

Takk takk :o)

Ha ein super kveld dere også!

ylvali1365381015
Skrevet

Ikveld skal sambo på avslutningsfest for en kollega som skal slutte, mens jeg får overnattingsbesøk av niesen min på 8.

Jeg har laget rebusløp til henne (med bl.a. kryssord, gåter, rebus, litt regning etc), og til slutt skal hun komme frem til en godtepose jeg har gjemt :) Sambo har lastet ned Finding Nemo x-box spill til henne, så det må nok testes ut. Leier kanskje en film. Ser sikkert Nytt på nytt (ja hun liker det).

Skal spise spaghetti med purresaus, og masse snacks :D Selv tar jeg meg kanskje litt vin også.

åh, hvilken tante!! :-D

din niese er jammen heldig...

litt misunnelig her nå... selv om mine har fine tanter de også.

kos dere! :-)

Skrevet

Kvelden vil bli tilbragt på sofaen foran tv-en. Helt alene :( Samboer skal spille fotball, kanskje drar jeg å ser på om jeg orker...

Skrevet

Jeg skal på konsert! Gleder meg! Ikke så ofte jeg får lufta meg... ;-) Og så skal jeg introdusere ei venninne for en kamerat av meg, som jeg lenge har tenkt at har mye til felles, og kanskje, kanskje blir jeg kisten giftekniv? Det hadde vært gøy det :)

ylvali1365381015
Skrevet

det er jo det jeg prøver på da, vet du! hehe. vil være favoritt-tanta! (jeg er den eneste tanta hennes, så det skulle jo bare mangle)

Nei, men jeg liker å prøve å finne på ting som kan være gøy for henne når hun først kommer på besøk. Det SKAL være gøy å være borte hjemmefra av og til!

jeg får selv lyst til å være niesa di. åh, det er så rørende å se at det finnes så mye fint mellom mennesker.

nå får jeg skikkelig lykkesjokk her, det blir for mye med sommervær og fredag og alt...

*huuulk, snufs, gliiiis!*

ylvali1365381015
Skrevet

Gjør det, du. Det er fint å ha mye å velge i!

er dere samboere, kolleger, elskere eller venner?

eller bare ut på en tur?

:-)

Skrevet

er dere samboere, kolleger, elskere eller venner?

eller bare ut på en tur?

:-)

Hihi, det var en gang vi tøyset med at vi bodde på ikea. I en tråd her, altså... Så later vi som om vi bor der av og til. :)

Skrevet

jeg får selv lyst til å være niesa di. åh, det er så rørende å se at det finnes så mye fint mellom mennesker.

nå får jeg skikkelig lykkesjokk her, det blir for mye med sommervær og fredag og alt...

*huuulk, snufs, gliiiis!*

hehe.

rebusløpet klarte hun med glans. Hun spiller x-box nå. jeg er bare innom her for å sjekke oppskriften på middagen jeg skal lage :) *kremt* og litt dol ;)

Skrevet

Jeg skal på konsert! Gleder meg! Ikke så ofte jeg får lufta meg... ;-) Og så skal jeg introdusere ei venninne for en kamerat av meg, som jeg lenge har tenkt at har mye til felles, og kanskje, kanskje blir jeg kisten giftekniv? Det hadde vært gøy det :)

gøy! hva slags konsert?

ylvali1365381015
Skrevet

Hihi, det var en gang vi tøyset med at vi bodde på ikea. I en tråd her, altså... Så later vi som om vi bor der av og til. :)

hm, jeg vil også flytte inn-har allerede valgt meg stue!

kan jeg komme over? :-)

ylvali1365381015
Skrevet

hehe.

rebusløpet klarte hun med glans. Hun spiller x-box nå. jeg er bare innom her for å sjekke oppskriften på middagen jeg skal lage :) *kremt* og litt dol ;)

idyll...

selv sitter jeg her alene foreløpig. mann på vei hjem, sønn på "kompis-kveld" og datter rett over gata hos venner.

stille, stille- uvant!

kos dere!! :-)

Skrevet

gøy! hva slags konsert?

Lumsk! :)

"Lumsk leverer en kraftfull blanding av rock, metal, klassisk, folkemusikk og prog"

Skrevet

hm, jeg vil også flytte inn-har allerede valgt meg stue!

kan jeg komme over? :-)

Ja... det kan du nok. Men du må spørre Princess Peach også om det er ok.. Vi har nå god plass! :)

ylvali1365381015
Skrevet

Ja... det kan du nok. Men du må spørre Princess Peach også om det er ok.. Vi har nå god plass! :)

er det pricess peach som er dørvakt?

eller er det hun som har leiekontrakt med ikea?

vel, jeg får spørre prinsessa først da...

ikke si at det er noe passord ivolvert da...

;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

;-)

Det er plass til hele dol her, skjønner du. :)

Skrevet

;-)

Siden vi bor sammen så må du nesten høre med henne også, så hun ikke kommer hjem fra nattevakt og lurer på hvem som plutselig har flyttet inn... :)

ylvali1365381015
Skrevet

Det er plass til hele dol her, skjønner du. :)

godt å høre. jeg er forresten både stueren og huslig anlagt. setter pris på litt hygge, seru.

skal ikke stjele senga di heller, lover!

Gjest Princess Peach
Skrevet

godt å høre. jeg er forresten både stueren og huslig anlagt. setter pris på litt hygge, seru.

skal ikke stjele senga di heller, lover!

Bra, velkommen skal du være. :)

ylvali1365381015
Skrevet

Bra, velkommen skal du være. :)

ah, så deilig!

kan jeg innta den delikat beige stuen der i hjørnet? med alle bøkene og den stilige lampa?

eller samles dere på kvelden i kantina? eller ballrommet?

Gjest Princess Peach
Skrevet

ah, så deilig!

kan jeg innta den delikat beige stuen der i hjørnet? med alle bøkene og den stilige lampa?

eller samles dere på kvelden i kantina? eller ballrommet?

Nei, vi går på besøk i hverandres stuer, koseligere det enn å sitte på de harde pinnestolene i kafeteriaen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...