Gå til innhold

Humbug?

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elvis, ja? Han jobber på Fina'n te'n Peder i Aurskog. Per Elvis Evensen.

"........................................"

Jeg liker ikke Elvis.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

20

• Prozak

10

• Katt-ja

5

• Piraye

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da vil jeg ikke ha de rareste krumspring og bortforklaringer etterpå?

Selvfølgelig ikke. Hvis det skulle vise seg at hun faktisk ikke ble kidnappet for åtte år siden, og nylig flyktet, så er ibsen din (husker ikke hvem som er på de nye femtilappene).

"......................................"

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Du vet at månelandingen i 1969 også er en konspirasjon? Det står på nettet :-)

"........................................."

Huff, det ble visst noe feil med posten...

Skrevet

Jada, og _nesten_ ALT kan man få det til at er en illusjon, hvis man forsøker hardt nok..

Det var så gøy i sted: Ulvinnen trodde at hun klødde meg bak øret, "Hi,hi."- og det hun ikke _vet_ er at jeg faktisk ikke _har_ ører!

Alt folk får seg til å tro, liksom.

Og _månen_, er den største illusjonen av alle, tror jeg.

Iallefall lærte jeg det av min illusjonsmester..

Tenkte på deg i går, keinstein. Klem.

Det var fler som tenkte på meg i går, etter alt arbeidet de har overlatt til meg i dag. Sleipingene dro til Tyrkia, det huleboerlandet.

Skrevet

Jeg liker ikke Elvis.

Hvem? Elvis Hansen eller Elvis Aron?

"...................................."

Skrevet

Jeg tror ikke hun er det jeg oppfatter som "kidnappet", dvs et 100% uvillig offer som ikke hadde noe valg og ikke kunne unnslippe om hun ville. Altså et dyr i et låst bur.

Jeg tror ikke det. Hun og saken mangler det jeg vil kale typiske tegn. Men tar jeg feil, så er det også OK.

Men jeg må få ha rett om jeg får det? Ofte er det slik at alle skal redde stumpene etterpå, og ofrer anstendigheten for æren.

"...og ikke kunne unnslippe om hun ville. Altså et dyr i et låst bur."

Nei, hun var vel ikke helt det? Men han hjernevasket henne vel til å tro at han ville drepe noen hvis hun rømte, var det ikke sånn,da? Og at han skulle negå selvmord selv,- det stemte jo. Etter noen år, hvor han var det eneste mennesket hun traff, følte hun seg vel avhengig av ham på et vis?

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Hvis det skulle vise seg at hun faktisk ikke ble kidnappet for åtte år siden, og nylig flyktet, så er ibsen din (husker ikke hvem som er på de nye femtilappene).

Den er jeg også med på...

Skrevet

Nope. Hele historien må være sann, og media må ikke ha blitt lurt på noe punkt, hun må ikke ha skjult noe, ikke løyet, ingen må ha løyet om alvorlighet eller medvirkning/grad av frivillighet.

Skrevet

Nope. Hele historien må være sann, og media må ikke ha blitt lurt på noe punkt, hun må ikke ha skjult noe, ikke løyet, ingen må ha løyet om alvorlighet eller medvirkning/grad av frivillighet.

Ja, der dekket du deg bra ;-)

Skrevet

Hvem? Elvis Hansen eller Elvis Aron?

"...................................."

Elvis assosierer til en som forårsaket flere orgasmer enn noen annen uten å være til stede selv. På homser.

Skrevet

Sorry, no deal. Hva media skriver av evt. oppdiktede detaljer interesserer meg midt i ryggen. Hele poenget er hvorvidt hun faktisk ble kidnappet, holdt i åtte år, og så flyktet. Det er essensen i historien, og det er vel det eneste hun har fortalt selv også. Om det viser seg at media lyver om at hun løp 4 km i stedet for 3, så er det irrelevant.

Skrevet

Elvis assosierer til en som forårsaket flere orgasmer enn noen annen uten å være til stede selv. På homser.

Jeg har ikke samme problem med homser som du har.

Skrevet

Ja, der dekket du deg bra ;-)

Ja, og Prozak dekker seg andre veien. Vi møtes på andre siden av jorda, rygg mot rygg, tenker jeg.

Skrevet

Sorry, no deal. Hva media skriver av evt. oppdiktede detaljer interesserer meg midt i ryggen. Hele poenget er hvorvidt hun faktisk ble kidnappet, holdt i åtte år, og så flyktet. Det er essensen i historien, og det er vel det eneste hun har fortalt selv også. Om det viser seg at media lyver om at hun løp 4 km i stedet for 3, så er det irrelevant.

FEIGING!

Skrevet

Jeg tror ikke hun er det jeg oppfatter som "kidnappet", dvs et 100% uvillig offer som ikke hadde noe valg og ikke kunne unnslippe om hun ville. Altså et dyr i et låst bur.

Jeg tror ikke det. Hun og saken mangler det jeg vil kale typiske tegn. Men tar jeg feil, så er det også OK.

Men jeg må få ha rett om jeg får det? Ofte er det slik at alle skal redde stumpene etterpå, og ofrer anstendigheten for æren.

Vi får rett og slett vente på fortsettelsen da..

Skrevet

Jeg har ikke samme problem med homser som du har.

Eneste problemet jeg har med dem er at de kaller meg jævla hetro.

Skrevet

Vi får rett og slett vente på fortsettelsen da..

Det eneste fornuftige svaret jeg har sett i dag.

Skrevet

Det eneste fornuftige svaret jeg har sett i dag.

;o)

*Smigret*

Skrevet

Eneste problemet jeg har med dem er at de kaller meg jævla hetro.

Da er du vel en jævla hetero, da?

"....................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...