Gå til innhold

Humbug?

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er du vel en jævla hetero, da?

"....................................."

Alt for mye, sier de. Jeg syns det er akkurat passe.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

20

• Prozak

10

• Katt-ja

5

• Piraye

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De konkluderte ikke med det, da. De stiller spørsmålstegn ved hvordan det er mulig at ei jente som har vært avskjermet totalt fra den verden de fleste andre lever i, og avskjermet fra alt man anser som viktig for barns utvikling, likevel har greid å bli så voksen, moden, reflektert, osv.

Og jeg må jo si at hun imponerer - og skremmer litt. Er det virkelig mulig at hun har vært kidnappet og holdt innesperret i 8 år - og så er hun så... hva er ordet jeg leter etter... hun er så ressurssterk.

Jeg ville forventet et "vrak" etter 8 år i fangenskap. Og så fremstår hun som avbalansert, sterk og intelligent. Merkelig hele saken.

Og pr-kåt?

Er en fantastisk flott historie, men..

Skrevet

Og pr-kåt?

Er en fantastisk flott historie, men..

Er hun ikke litt VEL pr-kåt? Og så veldig fort på TV? Så velformulert, akkurat som det var innøvd?

Skrevet

De konkluderte ikke med det, da. De stiller spørsmålstegn ved hvordan det er mulig at ei jente som har vært avskjermet totalt fra den verden de fleste andre lever i, og avskjermet fra alt man anser som viktig for barns utvikling, likevel har greid å bli så voksen, moden, reflektert, osv.

Og jeg må jo si at hun imponerer - og skremmer litt. Er det virkelig mulig at hun har vært kidnappet og holdt innesperret i 8 år - og så er hun så... hva er ordet jeg leter etter... hun er så ressurssterk.

Jeg ville forventet et "vrak" etter 8 år i fangenskap. Og så fremstår hun som avbalansert, sterk og intelligent. Merkelig hele saken.

Jeg sysn det er rart psykiatere og psykologer er så diplomatiske, men de vil vel ikke forgripe noe de ikke har noe med? Hun er ikke deres pasient.

Skrevet

Flere som sier de synes det er noe muffens med henne. Hva skal det være, egentlig?

Hun er altfor pr-kåt!

Hun nekter å treffe sine foreldre, men resten av verden kan hun ikke vente på å fortelle aaaaaaaaaaaaalt som har skjedd! Hvor lang tid tok det, 2 uker, fra hun ble funnet til hun ga det første intervjuet?! Ærlig talt.

Skrevet

Er hun ikke litt VEL pr-kåt? Og så veldig fort på TV? Så velformulert, akkurat som det var innøvd?

Jepp, voldsomt pr-kåt! Hva tok det da? 2 uker fra hun ble funnet til hun ga sitt første intervju! Hun brånekter å treffe foreldrene, men klør i fingra etter intervjuer! Og hun har egen agent. Hun har vært ute av det huset i en mnd!

Og alt går så glatt og velregissert.

Skrevet

Jepp, voldsomt pr-kåt! Hva tok det da? 2 uker fra hun ble funnet til hun ga sitt første intervju! Hun brånekter å treffe foreldrene, men klør i fingra etter intervjuer! Og hun har egen agent. Hun har vært ute av det huset i en mnd!

Nei. Det stinker lureri.

Skrevet

Det kan jo tenkes at hun var smart og hadde talegavene i orden allerede før hun ble fanget.

Da jeg så jenta på TV, tenkte jeg at så bra hadde ikke jeg klart å ordlegge meg på TV, verken som 18-åring eller som godt moden kvinne.

Skrevet

Helt ærlig, så tror ikke jeg på den historien der... hun virket ganske falsk under intervjuet! Man setter seg ikke på riksdekkende teve etter to uker!

Skrevet

Sa hun ikke i det intervjuet at hun hadde truffet foreldrene da?

Skrevet

Sa hun ikke i det intervjuet at hun hadde truffet foreldrene da?

Hun HAR truffet de ja, men bare én gang eller noe sånn akkurat da hun kom ut..

Skrevet

Sorry, no deal. Hva media skriver av evt. oppdiktede detaljer interesserer meg midt i ryggen. Hele poenget er hvorvidt hun faktisk ble kidnappet, holdt i åtte år, og så flyktet. Det er essensen i historien, og det er vel det eneste hun har fortalt selv også. Om det viser seg at media lyver om at hun løp 4 km i stedet for 3, så er det irrelevant.

"........................................"

Helt enig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...