Gå til innhold

Orm i foten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så ikke at shira hadde et innlegg allerede.

Skrevet

He he, vi tenke likt Hare, jeg postet akkurat en slik tråd :o)

Jeg hadde fått angsanfall hadde det vært med"

Skrevet

Å...herre....guuuuud. Det er noe av det ekleste jeg har lest på veldig, veldig lenge.

*svimmel*

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Venn av meg fortalte at når han var i indoesia for mange herrens år siden så fikk han en kul på tå'a.

Han presset litt på den og ville klemme ut det som var inne. Når han fikk hull så tøyt det ut masse små hvite mark.

Skrevet

Venn av meg fortalte at når han var i indoesia for mange herrens år siden så fikk han en kul på tå'a.

Han presset litt på den og ville klemme ut det som var inne. Når han fikk hull så tøyt det ut masse små hvite mark.

Usj!

Skrevet

Jeg hadde vært redd at ormen skulle krype lenger opp i systemet og kanskje ødelagt viktige organer. Jeg hadde nok insistert på at legen skulle gjøre noe!

Tror en unge takler det lettere enn de av oss som har fobi for ormelignende vesen.

Skrevet

Ikke fader om jeg hadde godtatt å gå på medisiner og vente på at det uhyret skulle dø!! Jeg hadde heller skjært av meg foten *grøss*

Skrevet

Ikke fader om jeg hadde godtatt å gå på medisiner og vente på at det uhyret skulle dø!! Jeg hadde heller skjært av meg foten *grøss*

Ja de kunne vel skjært den ut!

Skrevet

Å jøje meg. Slike ting er mitt aller verste mareritt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...