Gå til innhold

Hvilken jentetype er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg befinner meg ikke i noen av de kategoriene... kanskje fordi jenter oppvokst i utlandet med annet språk og kjennskap til annen kultur, som tar utdannelse og reiser verden over, samtidig som de er hjemmekjære og elsker familien, og allktid har mange jern i ilden... (puh!...) er en kategori for seg selv??

Skrevet

"Jenter fra en liten plass". Det er jeg jo også. Heldigvis fant jeg veien til hovedstaden etterhvert.

Skrevet

Har en følelse av at jeg har kjent disse. Jeg kan nesten sette navn på alle.

Skrevet

Jeg er selvsagt Den perfekte jenta! ;)

(Og først da jeg leste dette, forstår jeg hvorfor så mange gutter har likt å være sammen med meg. Det med ingen eks-kjærester er det eneste som ikke stemmer på meg. Og så skjønner jeg ikke den aller siste setninga ...)

Skrevet

Den som passer best er nok "hun som ble igjen". Bare et par små detaljer som ikke stemmer: Jeg hater ikke livet mitt og har ikke barn:)

Gjest Immanuel på kanten
Skrevet

Jeg er sammen med "Den treningsnarkomane", og digger henne..! Lette lenge før jeg fant ei slik ei.

Gjest ikke her og ikke der
Skrevet

Hmmm, jeg var faktisk ingen av dem!

Skrevet

Definitivt jente fra en liten plass!

Med et lite snev av den treningsnarkomane og den perfekte :-)

Skrevet

Jenter fra en liten plass passer nok best.

Beste er å drikke med måte :)

Skrevet

Hmm, jeg kjente meg igrunnen ikke igjen i noen av de typene jeg.....

Skrevet

Hmm, jeg kjente meg igrunnen ikke igjen i noen av de typene jeg.....

Da får vi kanskje lage en type til?

"den normale"?

Skrevet

Da får vi kanskje lage en type til?

"den normale"?

Det var en god ide ;-)

Skrevet

Ved å bare velge meg et bilde som jeg følte kunne være mest meg, havnet jeg på nr fire -fra liten plass. MEN teksten passet ikke!

Skrevet

Jeg er selvsagt Den perfekte jenta! ;)

(Og først da jeg leste dette, forstår jeg hvorfor så mange gutter har likt å være sammen med meg. Det med ingen eks-kjærester er det eneste som ikke stemmer på meg. Og så skjønner jeg ikke den aller siste setninga ...)

stussa litt på det jeg og....;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...