Gå til innhold

Føler at jeg "skylder" han noe

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg må være verdens heldigste akurat nå. Fått en super kjæreste: han tar hensyn til meg og hører ordentlig på det jeg sier, tar meg seriøst. Presenterer meg for vennene sine og gir meg komplimenter:) I tillegg er han skikkelig høflig og har ikke gjort forsøk på å klå en eneste gang!! Visste ikke at det fantes sånne fortsatt jeg;)

Men så er det dumme meg som alltid må ødelegge for meg selv. (og han) Fordi han oppfører seg ordentlig går jeg rundt med konstant dårlig samvittighet, for jeg er jo ikke sånn tilbake. Derfor blir jeg alltid med på ting selv om jeg kanskje egentlig ikke hadde så lyst. Problemer med å si nei rett og slett. Og så er det det med sex. Jeg føler meg ikke klar for det helt enda, og det respekterer han. Han har ikke gjort et eneste forsøk på å presse meg eller godt over streken på noen måte enda jeg er godt over!!! Men jeg vet jo at han har lyst og vurderer og ha det med han likevel fordi jeg altså føler jeg skylder han noe. Har ymtet frampå om at jeg har det sånn, men han skjønte ikke helt hva jeg mente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245947-f%C3%B8ler-at-jeg-skylder-han-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Jøss finnes slike menn altså?;o)

Tror du skal slappe helt av. Du skal ikke føle at du skylder han noe som helst. Trekk pusten inn og vær deg selv. Om dette er en slik fin kar som du beskriver så hadde han ikke villet at du skulle presse deg selv til noe du ikke var klar for. Kanskje han setter pris på at du er en jente som venter litt med å ha sex.

Ikke tenk så mye. Nyt det du har.

Jeg er enig med han, jeg skjønner heller ikke helt hva du mener.

Hvis du er snill, høflig, stiller opp, hører på det han sier osv. så ser jeg ikke hva du skulle skylde ham.

Jeg hadde skjønt det om du var notorisk utro og han var snill.

Du skal selvfølgelig ikke ha sex med han før du er klar. Det ønsker ikke han heller.

Å være snill med noen er ikke å gjøre alt de vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...