Gå til innhold

USA er skyldig i bløff, og Bin Laden er oppdiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker temmelig søkt å beskylde USA for å ha drept 2749 av sine egne, hvor de 19 kaprerne ubrytelig er bundet til Bin Laden med endeløse uavhengige bevisrekker, hvor Bin Laden selv og hans menn innrømmer at de planla det i detalj og gjorde det.

Denne mannen skader seg selv og sine dypt og blodig, fornærmer et lands sørgende. Utsletter siste rest av sympati, som de trenger så sårt for å kunne nå fram. Anstendighet og fornuft er ikke denne mannens sterke side, og ikke er han demokratisk valgt. Det verste trollet jeg har sett de har sluppet inn på scenen i Norge. En elefant i et glassmagasin?

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/11sept/article1456866.ece

Skrevet

Men du skjønner vel det at Bin Laden ikke egentlig finnes? Han er bare et fantasifoster som amerikanerne har konstruert for å lede oppmerksomheten bort fra seg selv...

Skrevet

Men du skjønner vel det at Bin Laden ikke egentlig finnes? Han er bare et fantasifoster som amerikanerne har konstruert for å lede oppmerksomheten bort fra seg selv...

Det minner meg om J F Kennnedy, mordet. Straks sier noen lakonisk at det var en cubansk agent som hevnet 8-10 drapsforsøk på Castro.

Så tyter det ut hundrevis av teorier om at amerikanerne selv drepte han. Flesteparten var forsøk på å ramme amerikanerne i en sårbar situasjon.

Nå viser det seg at det VAR faktisk en cubansk agent som skulle hevne Castro, og at sannheten ble skjult for ikke å starte krig eller gi en ytterliggående gruppe for mye makt.

Den gangen var det mulig å gjennomføre slike dekkoperasjoner.

Skrevet

Det minner meg om J F Kennnedy, mordet. Straks sier noen lakonisk at det var en cubansk agent som hevnet 8-10 drapsforsøk på Castro.

Så tyter det ut hundrevis av teorier om at amerikanerne selv drepte han. Flesteparten var forsøk på å ramme amerikanerne i en sårbar situasjon.

Nå viser det seg at det VAR faktisk en cubansk agent som skulle hevne Castro, og at sannheten ble skjult for ikke å starte krig eller gi en ytterliggående gruppe for mye makt.

Den gangen var det mulig å gjennomføre slike dekkoperasjoner.

Det er da fortsatt ikke bevist hvem som drepte JFK. Dokumentene rundt drape skulle offentliggjøres nå for et par år siden, men det ble utsatt i ytterligere 20 år til eller noe sånt.

Skrevet

Det er da fortsatt ikke bevist hvem som drepte JFK. Dokumentene rundt drape skulle offentliggjøres nå for et par år siden, men det ble utsatt i ytterligere 20 år til eller noe sånt.

Skytterens forbindelse til Castro ble ikke avdekket før nå, av noen gamle menn som ikke lenger er redde for krig.

Skrevet

Skytterens forbindelse til Castro ble ikke avdekket før nå, av noen gamle menn som ikke lenger er redde for krig.

Link?

Og hvordan vet du at disse gamle mennene snakker sant?

Skrevet

Link?

Og hvordan vet du at disse gamle mennene snakker sant?

Reportasje på TV. Journalistene syns det ser greit og troverdig ut. Flere løse tråder løper sammen og møtes. Mye foregikk på Cuba, og opplysningene kommer fra cubanere som ikke lenger er aktive. Det virker naturlig, i rett tid og ingen har noe å hente på påstanden lenger. Det må i tilfelle være iscenesatt av veldig mange uavhengige kilder utenfor USA.

Skrevet

Reportasje på TV. Journalistene syns det ser greit og troverdig ut. Flere løse tråder løper sammen og møtes. Mye foregikk på Cuba, og opplysningene kommer fra cubanere som ikke lenger er aktive. Det virker naturlig, i rett tid og ingen har noe å hente på påstanden lenger. Det må i tilfelle være iscenesatt av veldig mange uavhengige kilder utenfor USA.

Hvis ingen har noe å hente (eller tape) er det merkelig at dokumentene rundt drapet, dokumenter som nylig skulle offentliggjøres, skal holdes skjult i ytterligere 20 år.

Skrevet

Hvis ingen har noe å hente (eller tape) er det merkelig at dokumentene rundt drapet, dokumenter som nylig skulle offentliggjøres, skal holdes skjult i ytterligere 20 år.

På Cuba?

Skrevet

I USA.

OK. Jeg hørte vel det i programmet når jeg tenker meg om. Det handlet om Cuba.

Skrevet

OK. Jeg hørte vel det i programmet når jeg tenker meg om. Det handlet om Cuba.

Vås. Dette er bare en konspirasjonside på lik linje med alle andre som har blitt lansert før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...