Gjest Heksia Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Noen som har noen fornuftige anbefalinger ang. Mac kontra PC? Lillebroren min (16) skal kjøpe seg bærbar, og har blitt fascinert av disse Mac'ene... Jeg har bare erfaring med PC, så jeg lurer jo litt. Noen som har noen pro/kontra her? 0 Siter
citoyen Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det er egentlig litt hipp som happ. Selv liker jeg ikke MacOS i det hele tatt, men det er jo en smakssak. Det er vel fremdeles flere spill og slikt som er tilgjengelig for PC (dvs, Windows) enn for Mac, men det kommer jo an på hva han skal bruke maskinen til. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Det er i alle fall verdt å tenke på hva slags programvare han ønsker å bruke i tillegg til spill som citoyen nevner. Mye som kun finnes for PC. Med litt vill gjetting vil jeg tro en 16 åring tenker en del på at maskinen kan brukes til spill, og da er altså fortsatt PC tingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.