blessa Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg skal lage til elgstek til middag på søndag.Noen gode tips?Tilbehør? 0 Siter
Atene Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Saltbakt rødløk er godt til vilt. Bare sett hele rødløk i en dyp seng av grovt salt, og bak på høy temperatur i ca. 45 minutter. 0 Siter
Gyda Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Stekes på nederste rille på rist med en bakk med vann under. Ca 180 grader. Bruk steketermometer og ta den ut når det viser ca 72 grader. Tilbehør; sopp, fløtesaus, bønner/rosenkål, mandelpoteter. (Dette har jeg stjålet fra nettet.) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Stekes på nederste rille på rist med en bakk med vann under. Ca 180 grader. Bruk steketermometer og ta den ut når det viser ca 72 grader. Tilbehør; sopp, fløtesaus, bønner/rosenkål, mandelpoteter. (Dette har jeg stjålet fra nettet.) Du glemte det viktigste tilbehøret: Tyttebærsyltetøy! 0 Siter
Gyda Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Du glemte det viktigste tilbehøret: Tyttebærsyltetøy! JA! Selvsagt. Det må med! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.